Even een topic voor de duidelijkheid. Ik hoor steeds vaker, zeker nadat er een nieuwe regel wordt ingevoerd, dat mensen vinden dat het hier veel te streng wordt. En ik wou even wat duidelijk maken. Ik zal even quoten wat ik in een ander topic zei;
En ik weet dat het net lijkt of we het hier modineren, (meheh. ) en er straks niets meer mag, maar bedenk dit even; Quizlet bestond al als site, en had al een hoop leden. Het forum is pas later gekomen. En omdat iedereen meteen al gebruik kon maken van het forum, en Rutger en de andere (toenmalige) mods nog geen ervaring ermee hadden, waren er nog geen regels. Alle andere fora (op andere sites) hadden die wel al, dus daar was het vanzelfsprekend. Dit forum is nog aan het opbouwen, (nog steeds) en neemt nu al die regels aan. Vergelijk Quizzel even met andere fora waar je zit en dan moet je zien; Het Quizzel-forum is jong en nog redelijk vrij met wat mag en wat niet. Naar mijn mening zijn we nog redelijk buigzaam.
En dat vind ik. En jullie kunnen eigenlijk niet anders dan het met me eens zijn. Quizzel moet groeien, en groeien kun je alleen door eerst door de groeipijn heen te gaan...
[/betoog _0_]
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!