• Geachte maatjes,
    Ik kwam net tot de ontdekking dat mijn facebookpagina zo openbaar is als een toilet langs de weg en ik weet dus begot niet hoe ik dit kan aanpassen. Al mijn privacy instellingen staan op 'vrienden', maar er zijn nog steeds mensen die geen vrienden zijn die heel mijn boel kunnen zien.
    Help mij aub?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pony, not a horse :Y)
    Een pony is een paard met een schofthoogte van minder dan 1,48 meter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Een pony is een paard met een schofthoogte van minder dan 1,48 meter.


    En therefore een pony en geen paard.

    Trouwens, als je helemaal precies wilt zijn ben ik een pegasus. Let op de vleugels!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En therefore een pony en geen paard.

    Trouwens, als je helemaal precies wilt zijn ben ik een pegasus. Let op de vleugels!
    Een pony is een paard, maar een paard is geen pony. Hoe dan ook ik hou van noch ponies, noch paarden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En therefore een pony en geen paard.

    Trouwens, als je helemaal precies wilt zijn ben ik een pegasus. Let op de vleugels!
    Alicorn here :Y)
    @Accidental Die smosh filmpje is gewoon waar :Y) net als deze:


    Shoganai i ne~

    Zit toch niet zo te zeiken over ponies en paarden. ONTOPIC WROAH!
    Niets tegen de bronies. Not anymore. I recently found out my bf's brother is a brony... Therefor I now respect bronies.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het is zo! En facebook is echt niet de enigen. Die applezooi slaat je lokatie op en verstuurt dat naar Apple. Origin scant je HELE harde schijf en stuurt alles wat erop staat naar EA. en zo zijn er zat dingen. Het is verdomd moeilijk om nog enige privacy te hebben. Acta komt er ook nog aan.

    We leven al in 1984.

    De reden waarom ik Firefox gebruik? Omdat explorer traag is en Google alles logt. (cat)
    OT: Haven't the foggest.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    De reden waarom ik Firefox gebruik? Omdat explorer traag is en Google alles logt. (cat)
    OT: Haven't the foggest.


    Iedere browser logt alles, tenzij je je cookies uitzet. Ooit opgemerkt dat je reclame krijgt van sites waar je recentelijk bent geweest?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iedere browser logt alles, tenzij je je cookies uitzet. Ooit opgemerkt dat je reclame krijgt van sites waar je recentelijk bent geweest?

    haha, ja. ;]
    Maar ik had gehoord dat Google echt alles logt.
    En explorer deed traag. Daarbij is Firefox best handig, want als ik alles afsluit en dan weer opstart, kan ik op een knop, laatste shit herstellen, drukken. En daarbij, ik krijg, als ik Firefox de hele tijd zo'n melding dat ie tegelijkertijd iets wil aanzetten en of mijn computer dat wil toestaan en dan druk ik altijd lekker eigenwijs op 'Nee'.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    haha, ja. ;]
    Maar ik had gehoord dat Google echt alles logt.
    En explorer deed traag. Daarbij is Firefox best handig, want als ik alles afsluit en dan weer opstart, kan ik op een knop, laatste shit herstellen, drukken. En daarbij, ik krijg, als ik Firefox de hele tijd zo'n melding dat ie tegelijkertijd iets wil aanzetten en of mijn computer dat wil toestaan en dan druk ik altijd lekker eigenwijs op 'Nee'.
    ik heb dat ook maar firefox is niet de beste ik had om 16:00 gisteren echt gewoon een virus op me pc om naar selena gomez fotos te kijken doe dat dus nooit meer. het was niet eens mij pc maar die van me moeder. verder doet firefox het goed en is het ook vakk bevelijgd

    RainbowDash schreef:
    Dude. Het is facebook.

    Ik snap nooit waarom mensen op een sociaal netwerk (of mensen met een smartphone, VOORAL een apple Iphone/pad of mensen die Origin van EA gebruiken) klagen over privacy. In het geval dat je een van die dingen hebt/gebruikt weet je dat je privacy inlevert, en klagen over minieme verergeringen in je gebrek aan privacy is zo.... raar <_<
    Dude! (oh god, ik haat dat woord)
    Er zijn mensen die voor verschillende reden verplicht facebook moeten hebben! (denk maar aan verdere studies in communicatie, marketing, etc.) Maar dat wil niet zeggen dat je je profiel zomaar aan iedereen te koop moet stellen. Oke, facebook houdt alles bij, maar daarom moet niet iedereen alles kunnen zien.. (:
    Privacy bestaat niet in volledige zin op internet, maar er zijn wel dingen die ervoor zorgen dat je net dat gevoel van privacy iets meer hebt.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:26 ]


    Get outta my head!

    Misschien zijn ze op je geabonneerd? Dan kunnen ze ook alles van jou zien.. Zonder vrienden met je te zijn en daar kan je helemaal niets aan doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Reloaded schreef:
    (...)Dude! (oh god, ik haat dat woord)
    Er zijn mensen die voor verschillende reden verplicht facebook moeten hebben! (denk maar aan verdere studies in communicatie, marketing, etc.) Maar dat wil niet zeggen dat je je profiel zomaar aan iedereen te koop moet stellen. Oke, facebook houdt alles bij, maar daarom moet niet iedereen alles kunnen zien.. (:
    Privacy bestaat niet in volledige zin op internet, maar er zijn wel dingen die ervoor zorgen dat je net dat gevoel van privacy iets meer hebt.


    Mooi dat je in ieder geval toegeeft dat je jezelf bedriegt met een illusie van privacy, daar ging het een beetje om :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mooi dat je in ieder geval toegeeft dat je jezelf bedriegt met een illusie van privacy, daar ging het een beetje om :Y)

    Neen het ging over mijn privacy instellingen die ik wilde aanpassen.

    Je hebt een Facebook account, dus waarom boeit privacy je dan?

    Akarin schreef:
    Je hebt een Facebook account, dus waarom boeit privacy je dan?
    Ga jij nu ook al beginnen? >.<
    Het gaat er om dat ze wilt dat alleen vrienden haar profiel kunnen zien en niet Jan en alleman. Facebook geeft je die mogelijk en bij haar werkt het niet zo goed, dus vraagt ze enkel om hulp. Boeit privacy jou?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:56 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?