• Ik weet niet of het bekend is ofzo (mocht deze vraag al eerder zijn gesteld, dan spijt het me zeer)

    maar ik kan mijn pasfoto al een lange tijd niet veranderen. Telkens krijg ik dan:

    Not Found

    The requested URL /settings/pasfoto.php was not found on this server.


    Ook als ik het via mijn iPhone probeer krijg ik hetzelfde. Ligt dit aan mijn account?


    Ik bijt niet. Behalve als je mij bijt. Dan bijt ik terug. Logica.

    Ja, het is vervloekt.
    Nee, grapje, je kunt alleen maar foto uploaden als ze op je laptop staan. En dan moet je even kijken met welke browser. Want Safari werkt niet altijd..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, ik gebruik op dit moment Google Chrome, en als ik alleen al KLIK op 'pasfoto wijzigen' krijg ik de melding al. Dus krijg ook geen keuze om iets te uploaden. Moet ik internet explorer ofzo gebruiken?


    Ik bijt niet. Behalve als je mij bijt. Dan bijt ik terug. Logica.

    Ik weet niet hoe het komt.
    Niet omdat je Google Chrome gebruikt in ieder geval, want dat gebruik ik ook en ik heb nergens last van.


    Tell me about it, stud.

    Chewbacca schreef:
    Hmm, ik gebruik op dit moment Google Chrome, en als ik alleen al KLIK op 'pasfoto wijzigen' krijg ik de melding al. Dus krijg ook geen keuze om iets te uploaden. Moet ik internet explorer ofzo gebruiken?


    Ja, zou je kunnen proberen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gebruik ook Google Chrome en ik heb het ook al geprobeerd met Internet Explorer, dat helpt niet. Iemand nog meer tips? x.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    bij mij is hetzelfde echt balen

    Bestand te groot, afmetingen van foto misschien te groot of geen JPG-bestand?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm. Misschien moet je eens een mod pb'en, want ik heb geen idee wat je nog meer zou kunnen proberen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb google chrome. heb een nieuw account.
    wil een pasfoto plaatsen en krijg het zelfde.:S


    here i am!

    Alles wat jullie zeggen heeft niks met de foutmelding te maken, de link is kapot. Je moet hier naartoe:
    www.quizlet.nl/pasfoto.php

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 11:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik kan die van mij sowieso niet uploaden, ook als ik op de goede zit

    Autonomous schreef:
    ik kan die van mij sowieso niet uploaden, ook als ik op de goede zit

    Dan is hij te groot of verkeerd opgeslagen of verkeerde afmetingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mij is het inmiddels al gelukt.
    ik ben makemehappy maar dit is even mijn zusje haar account.
    als ik op de link klikte die er toen was aangegeven doet hij het als nog niet.
    vraag me niet hoe ik inmiddels het plaatje gekregen hebt want ik heb geen idee meer wat ik heb gedaan en hoe.
    maar toch bedankt.(cool)


    If you can dream it, you can do it❤️

    DarkSavior schreef:
    Alles wat jullie zeggen heeft niks met de foutmelding te maken, de link is kapot. Je moet hier naartoe:
    www.quizlet.nl/pasfoto.php


    Als ik het gewoon doe lukt het wel. Vreemd.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:20 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    (...)


    Als ik het gewoon doe lukt het wel. Vreemd.


    ik kan ook mijn pasfoto niet veranderen ook niet met die link


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd