• De boys van One Direction op het bioscoopscherm zien? Het is mogelijk, want de bandleden zijn aan het onderhandelen over een film!

    'We hebben een aantal aanbiedingen gehad,'vertelde Harry aan de Britse MTV. De film moet volgens de boys laten zien hoe ze van gewone jongens in korte tijd uitgroeiden tot grote sterren.

    'We willen graag een film in de stijl van een documentaire,' vertelde Harry in het interview. Wat zou jij willen zien in een film over One Direction?

    Bron: www.hitkrant.nl

    Zoals hierboven al gevraagd is, wat zou jij willen zien in een film over One Direction? Ik zou wel heel veel bromance avontuurtjes willen zien.(a)


    There is nothing more badass than being yourself

    Hetzelfde als Justin Bieber dus? Lijkt me geen succes.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lijkt me wel leuk om te zien!.. Ook de bromance!


    we danced all night to the best song ever.

    Oh hell no D:


    Shoganai i ne~

    ik zou gelijk naar de bioscoop rennen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van mij hoeven ze niet per se een film te maken, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan kijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pardon? Doen ze JB na of zo?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vind het eigenlijk een beetje overbodig denk ik, ik bedoel, ze zijn nog niet heel lang bezig... Beetje te hard van stapel.

    Dumbledore schreef:
    Van mij hoeven ze niet per se een film te maken, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan kijken.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dumbledore schreef:
    Van mij hoeven ze niet per se een film te maken, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan kijken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn reactie :'D :


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou hem gelijk gaan kijken haha :9~:9~:9~
    alleen klinkt dit al wel een beetje als de docu die ze al hadden...


    dream, dare, fly!

    Oh no...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dumbledore schreef:
    Van mij hoeven ze niet per se een film te maken, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan kijken.


    Firm believer of all that is magic

    Ze hebben toch al 'A Year in the making'


    Firm believer of all that is magic

    Dumbledore schreef:
    Van mij hoeven ze niet per se een film te maken, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan kijken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind