• Al een tijdje heb ik een awesome idee voor een Sonic cosplay, ja, sonic, die egel, die blauwe, weetje wel. Maaaaaar dan moet ik even van de meisjes weten, welke make up goed is? 8D oh gosh dit klinkt heel awkward.. achja whatever, het is toch alleen maar voor cosplay. xD

    en ik was benieuwd of iemand hier aan cosplay deed.. of naar de EFF of Tsunacon is geweest/gaat? zoja, vertel me jullie plannen, show me jullie andere cosplay.. TELL ME. 8D

    ikzelf wil nog graag als Russia van Hetalia, Kiba van Wolfs rain, en Kakashi van Naruto 8D en als Sonic otl. 8D of Silver of shadow of knuckles.. not sure.

    OH EN sorry voor de inactivity, heb het suuuuper druk met verbouwen.. /blames twee linkerhanden/ ...dat moest er ook even uit, because I feel bad for not being on quizlet. x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wooow sonic is awesome ^.^
    Ik wil graag als Misa Amane van Death Note of als Lucy Heartfilia van Fairy Tail. (; &nd ik ga ook naar EFF =DDDDDDDD Met make-up.. uuuurh. gewoon blauw? x'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Omg, zo awesome! *O*



    Maar ik denk dan je ogen en het hele gebied er omheen wit? En je haren en alles blauw? :3 Lijkt me niet zo heel moeilijk (cat)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 2:21 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Omg, zo awesome! *O*



    Maar ik denk dan je ogen en het hele gebied er omheen wit? En je haren en alles blauw? :3 Lijkt me niet zo heel moeilijk (cat)

    fuckyeah!



    ermerm, ik heb niet eens aan wit gedacht.. /facepalm. NATUURLIJK MOET HET WIT. DX /slaps self. Nouja, ik heb ook helemaal geen verstand van make-up dus idk. :I en met wat voor iets moet ik dat dan doen? D:

    @Yayde MISA. GA ALS MISA. /dies. en als je een weird sonic boy tegen komt ben ik het en niemand anders! (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wow, dat plaatje doet me denken aan het spelletje van vroeger dat ik non-stop speelde.





    Nostalgie. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 2:55 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Wow, dat plaatje doet me denken aan het spelletje van vroeger dat ik non-stop speelde.





    Nostalgie. (cat)

    Ahah yeah ! 8D

    /memories/


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”