• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

    Codes

    RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]


    I only miss you when I'm breathing

    [ Urgh, heb ik dus ook -___- maar ik begin pas om 2u 'd maar success,]

    Julian

    Ik glimlach, 'Oke ik kies dan jou Mia, truth or dare,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Succes voor de mensen die huiswerk maken ;d]

    Mia

    'Oke ik kies dan jou Mia, truth or dare,' zei hij. Ik krabde eventjes aan mijn hoofd. 'Ehm, doe maar truth,' zei ik zachtjes en keek een beetje om me heen. Ik trok Elmo weer beetje tegen me aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik dacht even na, 'Eehh vertel jou meest vernederende actie ooit,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga even eten ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dank je dan kan ik even na denken over het antwoord ;d Eetse]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mia

    'Eehh vertel jou meest vernederende actie ooit,' zei. Ik keek hem vragend aan en dacht na. Tenminste, tot zo ver dat ging. Ik krabde eventjes aan mijn hoofd. 'Dat ik hier zit met een knuffel en zo net in slaap was gevallen vind ik al vernederend genoeg. Ik kan niet echt zo snel iets anders bedenken,' zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahha biww]

    Julian

    Ik grinnikte, 'Dat is niet zo erg, er zijn wel meer mensen die een knuffel hebben,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Dat is niet zo erg, er zijn wel meer mensen die een knuffel hebben,' grinnikte hij. Ik keek hem aan en trok een wenkbrauw op. 'Niet al ze 17 zijn en ze helemaal dood knuffelt,' zei ik en ik zuchtte.

    [Wie zijn er nu eigenlijk allemaal?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ehmm, Julian, Mia, Amelia, Erin en Nate]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hoebedoel je online? Of gewoon wie mee doen?]

    Julian

    'Ik ken er genoeg,' zuchtte ik toen, 'Maar Mia, jij bent ,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Die online zijn XD om nu iemand te kiezen die er niet is, is een beetje zinloos XD]

    Mia

    'Ik ken er genoeg,' zuchtte hij. Ik keek hem vragend aan. 'Maar Mia, jij bent ,' zei hij erna. 'Dan mag jij mij straks vertellen wie,' zei ik zachtjes en keek beetje rond. Mijn blik bleef hangen op Nate. 'Nate, ik kies jou,' zei ik. Ik begon opeens te lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik prik Julian in zijn buik. 'Wil je daarmee zeggen dat je daar één van bent,' vraag ik met een klein lachje.

    Nate
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als Mia ineens begint te lachen. 'Doe maar Dare,' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik begin te lachen, 'Nee ik moet wel toegeven dat ik er tot laat nog mee sliep maar nee ik ben afgekickt,' grinnikte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waarom snap Nate niet waarom ze lachte D:]

    Mia

    'Doe maar Dare,' zei hij. Ik zuchtte eventjes. 'Ja, laat mijn hersens maar kraken,' zuchtte ik zachtjes. Ik krabde eventjes aan me hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik moet gaan kom misschien zometeen nog je mag ze besturen maar geen erge dingen laten doen. Je begrijpt hun karakter wel right?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.