• om dinsdag naar Goes te komen
    Want de leraren gaan staken, nou ja niet allemaal maar wel een groot deel.
    En ik ben om 1 uur , waarschijnlijk eerder uit.
    Dus vroeg ik me af of er iemand zin had om naar Goes te komen om mij te meeten.
    Goes ligt trouwens in Zeeland en er is een station, zo groot zijn wel wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk niet dat dat bij ons nog een keer gaat gebeuren. De vorige keer was de school ook al gesloten en ik denk niet dat ze dat nog eens gaan doen.
    Jammer genoeg.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Ik denk niet dat dat bij ons nog een keer gaat gebeuren. De vorige keer was de school ook al gesloten en ik denk niet dat ze dat nog eens gaan doen.
    Jammer genoeg.

    Bij ons sluiten ze de school helemaal niet
    eigenlijk zou ik het eerst uur les hebben en dan 4 tussenuren, maar dat gaan ze dus veranderen en nu kunnen wij maximaal les, tussenuur, les, tussenuur, les hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel maar volgens mij staken mijn leraren niet --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zayniak schreef:
    (...)
    Bij ons sluiten ze de school helemaal niet
    eigenlijk zou ik het eerst uur les hebben en dan 4 tussenuren, maar dat gaan ze dus veranderen en nu kunnen wij maximaal les, tussenuur, les, tussenuur, les hebben


    Ik heb geen flauw idee. Ik zal eens kijken op de site...

    *Heeft gekeken*

    Er gaan 6 leraren van onze school staken, omdat ze niet wéér de school willen sluiten. Derp.
    Nou wedden dat dat geen enkele van mijn leraren zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand die wel vrij heeft? Of maar een paar uur les heeft?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    GoedeleLover schreef:
    Ik wil wel maar volgens mij staken mijn leraren niet --'

    Ik krijg een vrije dag waarschijnlijk, bij mij staken alle leerkrachten. (Zit op speciaal onderwijs)


    26 - 02 - '16

    Zijn er nog mensen die toevallig toch vrij hebben?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, ik heb dan stage tot vijf. Helaas..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'