• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Donna

    "Dat was..."
    Hij drukt mijn lippen weer op de mijne, verstrengeld onze vingers en gaat naast me liggen.
    "Meer dan geweldig," maak ik zijn zin fluisterend af. Zachtjes zet ik een kusje op zijn voorhoofd. Mijn hoofd leg ik tegen zijn borstkas en ik sluit mijn ogen. Na genietend van daarnet.


    Jeremy

    "Meer dan geweldig."
    Ik knik zacht en glimlach. Mijn hand wrijft zacht over haar arm, en ik trek haar tegen me aan. Voorzichtig leg ik de dekens om ons heen, en ga met mijn andere hand door haar haren.
    "Ik vind je echt leuk," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik bijt op mijn onderlip wanneer hij zijn broek uitschopt en mijn bh los peutert. Ik voel zijn handen en lippen op mijn lichaam.
    "Michael," kreun ik zacht.
    Ondertussen weet ik nu ook mijn broek los te knopen. Ik hef mijn heupen nog wat op om ze makkelijker uit te krijgen, maar vlotjes gaat het niet.
    "Help," lach ik.

    Irial

    "Ze zeggen altijd, je eerste liefde vergeef je de meeste dingen. Hoe kan ik het hem het beste vertellen?"
    Ik zucht even en krab in mijn haar.
    "Ik ken hem niet, dus ik heb er geen idee van hoe je het bij hem het beste aanbrengt. Probeer wel voorzichtig te zijn, want als ik het zo hoor heeft hij een kort lontje. Doe het snel en zorg dat je als de hazewind weer weg bent."
    Ik bijt even op mijn piercing en zuig hem in mijn mond.

    Arion

    "Weet jij dat je altijd sexy bent? En je kussen zijn verslavend," fluistert ze met een grijns. Voor ik kan antwoorden drukt ze opnieuw haar lippen opnieuw op die van mij. Ik kus haar teder terug en leg een hand op haar wang. Zachtjes begin ik Let Me Be Your Wings te neuriën terwijl ik haar glimlachend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel dat ik weer rood word wanneer hij begint te neuriën, en glimlachend kijk ik hem aan. Zacht knijp ik in zijn hand, en bijt op mijn lip. Mijn hart gaat als een wilde tekeer, en ik sluit even mijn ogen. Heel stil neurie ik mee, en ik open mijn ogen weer, om hem weer verliefd te kunnen aankijken. Ongelovig schud ik mijn hoofd. Ik kan gewoon niet geloven dat hij mijn vriendje is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    "Dat weet ik juist niet. Als ik dat zou weten....Ik heb het gevoel dat ze nu vies voor me is ofzo" ik slik en snik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, ik was gisteravond wel online maar zat tot half 4 bij een kampvuur in de tuin -a-]

    Donna

    Zijn hand wrijft over me heen. Hij trek me tegen hem aan en slaat de dekens over ons heen.
    "Ik vind je echt leuk," zagt hij zacht terwijl hij met zijn hand door mijn haren gaat.
    Zachtjes knik ik.
    "Ik jou ook," fluister ik terug. Ik pak zijn hand en vertrengel mijn vingers in de zijn. Zachtjes druk ik een kusje op zijn borstkas en sluit mijn ogen weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik jou ook."
    Ik glimlach en heb ondertussen mijn ademhaling weer onder controle.
    "He, ik had dus toch gelijk."
    Ik grijns even.
    "Hoe je danste... Ik vond je toen al zo geweldig, maar inderdaad, in bed ben je gewoon..."
    Ik fluit even en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Michael," kreunt ze terwijl ze haar broek los probeert te krijgen. Soepel gaat het niet.
    "Help," lacht ze. Ze heft haar heupen een beetje op zodat het makkelijker gaat. Lachend behelp ik haar met haar broek. Ik gooi haar broek in een hoekje van de kamer en druk mijn lippen weer ruw op die van Charlotte.
    "Ik ben echt gek op je," fluister ik zachtjes in haar oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik glimlach nog breder wanneer ze zachtjes begint mee te neuriën met gesloten ogen. Wanneer ze weer open gaan, ben ik opnieuw verbaasd dat ze zulke mooie ogen heeft. Ik trek een wenkbrauw op wanneer ze haar hoofd schudt.
    "Wat nee?" grinnik ik.

    Charlotte

    Behulpzaam als hij is, helpt Michael me een handje met mijn broek. Al moet hij er wel even om lachen. Ik bijt op mijn onderlip wanneer mijn broek door de kamer vliegt. Maar al te graag beantwoord ik zijn kus als Michael zijn lippen ruw op de mijne drukt.
    "Ik ben echt gek op je," fluistert hij zachtjes in mijn oor.
    "Ja, gek, ben ik ook," breng ik zuchtend uit.
    Ik zet mijn lippen in Michael's hals en schraap zachtjes met mijn tanden over zijn huid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat nee?" grinnikt hij.
    Ik glimlach even en kijk hem aan.
    "Binnenpretje," zeg ik zacht.
    Ik bijt op mijn lip en knijp zacht in zijn hand. Ik grinnik even, aangezien dat het excuus is dat hij ook altijd gebruikt, dus ik mag het ook wel even vermelden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Binnenpretje," glimlacht ze.
    Ze bijt opnieuw op haar lip en knijpt in mijn hand. Dan grinnikt ze.
    Ik knijp terug.
    "En dat wil je met niet vertellen?" vraag ik met een overdreven pruillip.
    Dan zet ik mijn liefste glimlachje op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "En dat wil je me niet vertellen?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Jij gebruikt dat smoesje ook altijd."
    Triomfantelijk kijk ik hem aan, maar ik kan het niet laten even te lachen en een kus op zijn neus te drukken. Met pretlichtjes in mijn ogen kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "He, ik had dus toch gelijk."
    Niet begrijpend kijk ik hem aan.
    "Hoe je danste... Ik vond je toen al zo geweldig, maar inderdaad, in bed ben je gewoon..."
    Hij fluit even en kijkt me grijnzend aan.
    Lachend schud ik mijn hoofd en sla ik het zachtjes.
    "Je hebt het of je hebt het niet hè," lach ik zachtjes voordat ik een klein kusje op zijn lippen druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Ja, gek, ben ik ook," brengt ze zuchtend uit.
    Ik voel haar tanden langs mijn hals schrapen. Zachtjes kreun ik een aantal keer haar naam. Met mijn kruis wrijf ik opgewonden langs die van haar. Mijn handen plaats ik rond haar middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je hebt het of je hebt het niet hè."
    Ik grinnik en kus haar zacht terug.
    "En jij, Donna, jij hebt het."
    Glimlachend kijk ik haar aan, en trek haar zo dicht mogelijk tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En jij, Donna, jij hebt het."
    Hij trekt me weer zo dicht mogelijk tegen zich aan. Ik sla mijn armen rond zijn lichaam en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Zachtjes ga ik er met mijn vingers overheen. Ik voel me gelukkig. Zo gelukkig heb ik me niet meer gevoeld sinds ik hier in de U.S.A. ben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."