• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Charlotte vleit zich tegen mij aan. Ik sla mijn arm om haar schouders.
    "En ik met jou," antwoordt ze zachtjes. Breed lachend kijk ze me aan.
    Zachtjes druk ik een klein kusje op haar lippen.
    "Gelukkig maar," lach ik zachtjes. "Anders had ik dit voor niets gedaan."
    Ik druk opnieuw een kusje op haar lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij slaat een arm om mijn schouders en geeft me een klein kusje.
    "Gelukkig maar. Anders had ik dit voor niets gedaan," zegt hij met een klein lachje. Hij drukt opnieuw een kusje op mijn lippen. Dat heb je niet, dat ga ik je bewijzen. Ik ga mezelf bewijzen. Ik leg een hand op zijn wang en laat de kus even aanslepen. Wanneer hij geëindigd is, kijk ik Michael diep in de ogen.
    "Dank je," zeg ik gemeend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Dank je," zegt ze gemeend.
    Ik lach lief en druk een klein kusje op haar voorhoofd.
    "Voor jou doe ik alles," fluister ik zachtjes voordat ik op het bed ga liggen. Ik leg mijn handen onder mijn hoofd en sluit mijn ogen. Nu, op dit moment, is het geweldig maar dit gaat nog veranderen als mijn moeder hier komt of nog erger Lynn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en ik sluit lachend mijn ogen.
    "Voor jou doe ik alles," fluistert hij dan. Vervolgens gaat hij op het bed liggen en sluit zijn ogen. Ik blijf nog wat rechtop zitten en speel met mijn kettinkje. Het gouden hangertje in de vorm van een klavertje vier heeft me nog niet veel geluk gebracht. Behalve Michael.
    Ik maak het kettinkje los en bekijk het nog een keer.
    Misschien is het tijd om het een nieuwe betekenis te geven in plaats van wanhopig vast te houden aan de andere.
    Ik kijk even naar Michael die er zo vredig uit ziet.
    Maar voor hoe lang nog?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik zucht tevreden en open mijn ogen. Charlotte ziet er onzeker uit. IEts wat ik wel kan begrijpen. Soepel draai ik mezelf op mijn buik zodat ik met mijn hoofd naar de muur staar. Dit was de kamer waar ik vroeger ook altijd speelde. Achter het bed zitten kindertekeningen die ik altijd met mijn neefjes en nichtjes op de muur maakte. Van mijn oma mocht alles, inclusief haar huis beschilderen. Met mijn vingers ga ik over de tekeningen. Ze zijn vrolijk gekleurd. Ik zucht diep en laat mijn hand weer naar benenden zakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael gaat op zijn buik liggen en staart naar de muur. Ik kijk nog een keer naar het kettinkje in mijn handen en glimlach zachtjes.
    "Niet schrikken," zeg ik zacht tegen Michael.
    Ik ga voorzichtig op zijn rug zitten en breng het kettinkje voor zijn gezicht. Wanneer ik het in zijn hals heb, maak ik het slotje dicht en ga van hem af. Ik ga op mijn zij naast hem liggen en ondersteun mezelf op één elleboog.
    "Hopelijk brengt het jou meer geluk," zeg ik met een glimlach.
    Want dat verdien je.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Niet schrikken," hoor ik zachtjes achter me. Ik voel dat Charlotte op mijn rug gaat zitten. Ze brengt een kettinkje voor mijn gezicht. Er hangt een klavertje vier aan. Geluk. Ze maakt het kettinkje vast rond mijn hals en gaat van me af. Voorzichtig pak ik het kettinkje vast en bekijk hem goed.
    "Hopelijk brengt het jou meer geluk," zegt ze glimlachend.
    Ik hef mijn hoofd op en kijk haar blij aan. Zachtjes buig ik me naar haar toe.
    "Ik heb geen geluk nodig zolang jij hier bent," fluister ik zachtjes voordat ik mijn lippen op de hare druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael kijkt me vrolijk aan en buigt naar me toe.
    "Ik heb geen geluk nodig zolang jij hier bent," fluistert hij voor hij me kust. Heel even voel ik me als het tienermeisje dat ik ben en geniet er van. Heb ik hem al verteld dat hij hemels kan kussen.
    Wanneer de kus geëindigd is, kijk ik hem met een glimlachje aan.
    Bescherm hem, mama.
    "Als je over mijn hoofd aait, breng ik naar het schijnt ook geluk," grap ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Als je over mijn hoofd aait, breng ik naar het het schijnt ook geluk," grapt ze zachtjes.
    "Zullen we dat dan maar uit proberen," fluister ik en mijn aai met mijn hand over haar hoofd en druk voorzichtig een kusje op haar kruin.
    "En? Voel je het al?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Zullen we dat dan maar uit proberen," fluistert hij. Hij aait over mijn hoofd en drukt een kusje op mijn kruin. Mijn hart gaat sneller slaan, alsof hij me voor de eerste keer aanraakt. "En? Voel je het al?" vraagt hij lachend.
    "Nee, maar ik voel wel wat anders," antwoord ik lachend. Ik neem zijn hand en leg die op mijn borst, op de plaats waar mijn hart zit, zodat hij het ook kan voelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Nee, maar ik voel wel wat anders," antwoordt ze lachend. Charlotte pakt mijn hand vast en drukt hem op haar hart. Ik voel hem enorm hard kloppen. Ik lach zachtjes en druk een klein kusje in haar nek terwijl ik mijn hand op haar hart laat liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij lacht zachtjes en drukt nog een kusje in mijn nek. Mijn hart maakt een sprongetje en slaat aan het zelfde snelle tempo verder, als het niet sneller is. Gezien zijn hand nog steeds op mijn hart ligt zal hij het vast wel gevoeld hebben. Ik schud lachend mijn hoofd. Bastard. Maar wel de mijne.
    "I know what you are, what you are, baby. Womanizer, woman-womanizer, you're a womanizer," zing ik stilletjes met een lachje op mijn gezicht. Net als toen ik hem voor het eerst ontmoette.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eindelijk het laatste berichtje gevonden. xD Kan weer verder met Isabelle.]

    Isabelle

    "So what? So what als je de verkeerde keuze maakt? Dan heb je een les geleerd en is het een fout die je niet nog een keer zult maken. Uiteindelijk kom je wel terug op je pootjes terecht, je moet misschien alleen even een omweg maken." Zegt Irial.
    "Dus eigenlijk zeg je dat ik moet doen wat er nu in mijn gedachten om gaat, en dat aan mezelf moet denken?" Vraag ik met een zucht.
    "Mijn gedachten zeggen dat ik nu op Florence af moet stappen en het uit moet maken."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Dus eigenlijk zeg je dat ik moet doen wat er nu in mijn gedachten om gaat, en dat aan mezelf moet denken? Mijn gedachten zeggen dat ik nu op Florence af moet stappen en het uit moet maken."
    Ik knik zachtjes en glimlach, omdat ze snapt wat ik bedoel.
    "Dat vind ik in geen geval een foute keuze," antwoord ik.
    Iemand die je slaat en ik weet niet wat nog allemaal verdient je niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Dat vind ik in geen geval een foute keuze." Antwoord Irial.
    "Recht in zijn gezicht? Straks dan doet hij me nog wat ergs, erger dan wat hij al doet." Zeg ik bang en kijk hem aan, ik voel me weer misselijk worden, maar niet van spanning dit voelt anders.
    "Ik moet-" Ik sta op en ren naar de toiletten ik ga naar binnen en geef over.


    Ich liebe dich 27.12.23