• Ben echt trots op het Nederlands Elftal! 3-2 overwinning op Engeland, major come-back van Arjen Robben!



    Ik vond het echt een spannende wedstrijd en heb er van genoten mijn vriendengroep _O_ !
    Hebben jullie het gezien?
    Nou zullen jullie misschien hebben; heb je haar weer met haar voetbaltopics, maar goed, dan had het voetbal-gedeelte gewoon niet weggemoeten. (krul)


    ars moriendi

    Eerste helft was echt saai :'D. Maar inderdaad, Robben was echt ongelovelijk bezig. Zijn tweede goal, wajoo o_o. Vond dat met Huntelaar trouwens best eng, hij was echt even helemaal van de wereld D:


    i put the fun in funeral

    Robben speelde echt fantastisch, en hij is ook nog niet helemaal bovenop zijn blessure! Kun je nagaan hoe hij speelt als hij in topvorm is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kowalewicz schreef:
    Eerste helft was echt saai :'D. Maar inderdaad, Robben was echt ongelovelijk bezig. Zijn tweede goal, wajoo o_o. Vond dat met Huntelaar trouwens best eng, hij was echt even helemaal van de wereld D:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    eerlijk gezegd... hoopte ik dat Engeland won :X


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    *komt onder een steen vandaan*
    Hè, sinds wanneer is dat voetbalgenre weggegaan? D:
    Anyway, ik ben wel blij voor Nederland. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik schrok me dood toen Huntelaar en die Brit tegen elkaar botsten. D:


    Destroy what destroys you.

    Kowalewicz schreef:
    Eerste helft was echt saai :'D. Maar inderdaad, Robben was echt ongelovelijk bezig. Zijn tweede goal, wajoo o_o. Vond dat met Huntelaar trouwens best eng, hij was echt even helemaal van de wereld D:

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik schrok me dood toen Huntelaar en die Brit tegen elkaar botsten. D:


    Echt hè! Hij leek echt even halfdood O_O Echt een eng beeld was dat..


    ars moriendi

    ik vond het grappig toen huntelaar en die andere kopstoot gaven. m'n vrienden waren vet geschrokken. Ik had de slappe lach,
    Verder vond ik dat het niet echt voetballen was, echt! in de 1e helft werd er amper bewogen. Hoor je m'n vriend zo zeggen: Jah, het zijn net danseresjes. :)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Februharry schreef:
    ik vond het grappig toen huntelaar en die andere kopstoot gaven. m'n vrienden waren vet geschrokken. Ik had de slappe lach,
    Verder vond ik dat het niet echt voetballen was, echt! in de 1e helft werd er amper bewogen. Hoor je m'n vriend zo zeggen: Jah, het zijn net danseresjes. :)


    Ik vraag me af of je ook gelachen had als het jou was overkomen > <.


    i put the fun in funeral

    Is het voetballen weer begonnen dan?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Februharry schreef:
    ik vond het grappig toen huntelaar en die andere kopstoot gaven. m'n vrienden waren vet geschrokken. Ik had de slappe lach.

    Oh ja, want het is hilarisch als iemand z'n tand eruit word geramd en hij vervolgens grote kans heeft op een hersenschudding. Doe normaal.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 14:22 ]


    ars moriendi

    Wist niet dat er weer iets voetbals bezig was. Ik kijk dat nooit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik had het niet gekeken, maar keek wel af en toe ff naar de tussenstand
    toen ik Engeland: 0 en Nederland: 2 zag staan dacht ik: wow
    en toen was het ineens 2-3
    Goed bezig Oranje (Y)

    JustYouAndMe schreef:
    eerlijk gezegd... hoopte ik dat Engeland won :X


    This. :/


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    JustYouAndMe schreef:
    eerlijk gezegd... hoopte ik dat Engeland won :X

    Waarom dat nou weer?


    ars moriendi