• Ik heb het de laatste tijd zo gehad met sommige reacties. Niet beledigen of aanvallend bedoelt maar soms denk ik echt, mensen denk even na of lees even de andere reacties voordat je een reactie schrijft.

Bijvoorbeeld iemand maakt een topic over dat ze bloed maria gaat op roepen en een week nadat ze dat heeft gedaan gaan mensen zeggen, je moet het niet gaan doen! Dan wil ik het liefst een facepalm bij mezelf doen

Of als er iets gezegd word over een beroemdheid/celebrity dat niet waar is en dat iemand na 20 posts nadat men zeker weet dat het niet waar is, gaat zeggen dat het niet waar is. Ik bedoel, sorry hoor maar dan denk ik dat wist iedereen allang die in dit topic een paar reacties heeft gelezen.

Sorry maar ik kan me hier gewoon zo aan irriteren en wie heeft dit nog meer?

Physics is awesome

PUKKELxDING schreef:
    Ik erger me aan mensen die steeds zeggen 'ik irriteer me' (cat)

Dit, en ik erger me dood aan dit soort topics. Gaan we nou echt over ALLES zeuren hier?

To infinity and beyond •

Avignon schreef:
    Ik irriteer me er soms ook aan, maar dan ligt het aan de manier waarop mensen het zeggen. Maar hier irriteer ik me ook aan. :Y)

26 - 02 - '16

PUKKELxDING schreef:
    Ik erger me aan mensen die steeds zeggen 'ik irriteer me' (cat)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Redfoo schreef:
    (...)

Dit, en ik erger me dood aan dit soort topics. Gaan we nou echt over ALLES zeuren hier?

Waarom lees je dan mijn topic? Ik heb in de titel duidelijk aan gegeven waar het over zal gaan, volgens mij

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Waarom lees je dan mijn topic? Ik heb in de titel duidelijk aan gegeven waar het over zal gaan, volgens mij

Het gaat niet om jouw topic. Het gaat om al die topics. De ene keer wordt er gezeurd over de fans hier en dat ze op moeten rotten en de andere keer worden mensen geirriteerd omdat je bepaalde reacties geeft.
    Nu moet je mij eens uitleggen wat mensen wel mogen doen/zeggen?

To infinity and beyond •

Redfoo schreef:
    (...)

Het gaat niet om jouw topic. Het gaat om al die topics. De ene keer wordt er gezeurd over de fans hier en dat ze op moeten rotten en de andere keer worden mensen geirriteerd omdat je bepaalde reacties geeft.

Something like that? :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Redfoo schreef:
    (...)

Ik vind persoonlijk dat je niet mag zeggen dat fans op moeten rotten want het is hun recht om ergens fan van te zijn en daarnaast als alle fans zouden weg gaan, zou het heel rustig worden op quizlet. En ik weet dat sommige fans enorm irritant zijn of enorm gemeen kunnen doen als je iets zegt over hun idool maar het is aan jezelf wat je daarmee doet. Daarnaast vind ik dat mensen even moeten na denken of terug lezen wat andere mensen hebben gezegd, zodat ze sommige reacties niet schrijven.

Physics is awesome

Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Waar ik niet tegen kan, is iemand die er duidelijk voor durft uit te komen wat zijn of haar mening is, wat haar irriteert en jullie zeiken dat alleen maar af. Respect Eyes.
    En waar ik niet tegen kan, zijn dit soort lullige ruzies om niets. Hier komen we toch niet uit, dus waarom zou je er ruzie over maken?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

dit is mijn mening: iederéén ergert zich aan iets op quizlet. de ene aan alle 1D zooi hier op q, de andere aan justin bieber, aan topics die omhoog geschopt worden, bepaalde reacties enz enz. ikzelf irriteer me ook aan sommige domme mensen maar ik ga echt geen apart topic erover aanmaken. en weet je waarom? omdat mensen daar óók op gaan zeiken en ik dat van te voren al weet

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik erger me er dood aan (no_chears)

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Eledhel schreef:
    Ik word chagrijnig van een bepaald groepje mensen die overal zo lullig op reageren, Kunnen de "I don't care" reacties niet verboden worden?

Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

Biologist schreef:
    Waar ik niet tegen kan, is iemand die er duidelijk voor durft uit te komen wat zijn of haar mening is, wat haar irriteert en jullie zeiken dat alleen maar af. Respect Eyes.
    En waar ik niet tegen kan, zijn dit soort lullige ruzies om niets. Hier komen we toch niet uit, dus waarom zou je er ruzie over maken?
    het is zij mening. waarom mag die gene er niet duidelijk voor uit komen. dit is mijn mening ik vind wat je schrijft over dat mensen niet eerlijk uit hun mening moge komen bulshit. dit is toch ook jou eerlijke mening waarom moge andere mensen dan niet uitkomen over hun eerlijk mening.

LOVExYOU1 schreef:
    (...) het is zij mening. waarom mag die gene er niet duidelijk voor uit komen. dit is mijn mening ik vind wat je schrijft over dat mensen niet eerlijk uit hun mening moge komen bulshit. dit is toch ook jou eerlijke mening waarom moge andere mensen dan niet uitkomen over hun eerlijk mening.

Ja maar sommige mensen doen dit op zo'n manier dat het nogal haterig overkomt. Dat bedoelt ze en het kan soms wel minder, ja...

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:19 ]

Deep inside, I've never felt alive