• Vroeger trainde ik in een selectie in turnen, en ik was best wel lenig ens. Alleen ik ben drie jaar geleden gestopt spijtxd. En zag vandaag iets tv over ballet en ze deden ook spagaten en alles, en vroeger lukte me dat makkelijk, dus dacht ik laat ik het is proberen, niet zo'n slim plan , want pijn dat het deed en ik kon het voor geen meter. En nu nog steeds gevoelig. Alleen ik wil het wel weer kunnen. Alleen vroeg ik me af hoelang het gaat duren en hoe ik het het makkelijkste kan oppakken weer.xo

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:57 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Heb jij toevallig Made gekeken? Dat ging namelijk ook over ballet. (krul)

    Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik denk dat je gewoon veel moet oefenen.
    Succes! (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Heb jij toevallig Made gekeken? Dat ging namelijk ook over ballet. (krul)

    Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik denk dat je gewoon veel moet oefenen.
    Succes! (:
    Haha ja! En oke dankje.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ken het gevoel, ik was ook selectie en deed aan belangrijke wedstrijden mee. Maar toen viel ik van de balk af, landde op mijn arm, overstrekte, pees gescheurd en zat vier maanden in gips :I. Daarna had ik geen zin meer om alles weer op te bouwen en ben gestopt. Kan nog wel ratslagen en overslag en zo, maar ben een stuk minder lenig. Ik denk dat als je weer spagaten en alles wil doen, je weer van begin af aan moet beginnen. Sterkte, aangezien ik nog precies weet hoeveel pijn dat kan doen :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik heb vandaag ook dat programma gekeken (Made) en het heeft me wel geïnspireerd, maar ik weet dat je zoiets langzaam aan op moet bouwen en niet in één keer moet forceren. Ik rijd zelf paard - is heel iets anders, maar goed - en daarvoor doe ik ook extra trainingen met mijn bovenbenen en mijn onderrug (betere conditie voor langeafstandsritten en races), maar toen ik dat voor het eerst deed was mijn motto nog "pijn is een emotie die je uit kunt zetten". Dus wat doet madame: ik ga tweëenhalf uur als een gek tekeer in de sportschool, met als gevolg dat ik niet meer kon fietsen en de dagen erna gigantische spierverzuringen had. Alles is te doen, maar je moet het rustig opbouwen en erg toegewijd zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kowalewicz schreef:
    Ik ken het gevoel, ik was ook selectie en deed aan belangrijke wedstrijden mee. Maar toen viel ik van de balk af, landde op mijn arm, overstrekte, pees gescheurd en zat vier maanden in gips :I. Daarna had ik geen zin meer om alles weer op te bouwen en ben gestopt. Kan nog wel ratslagen en overslag en zo, maar ben een stuk minder lenig. Ik denk dat als je weer spagaten en alles wil doen, je weer van begin af aan moet beginnen. Sterkte, aangezien ik nog precies weet hoeveel pijn dat kan doen :Y).
    awh ! Ja ik kan ook nog wel ratslagen ens, nja ik ga het maar gewoon rustig opbouwen. Het zal wel moeten ;p.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zat eerst op jazzballet en na 8 jaar was ik gestopt door stijldansen en de nieuwe docente die niet goed kon les geven. Daarvoor kon ik mijn tenen niet aantikken met gestrekte benen en de jazz-split ook niet. Nu zit ik er weer op en kan ik het zonder te oefenen. Aleen de eene keer wilt de jazzsplit wel en dan weer niet:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Langzaam weer opbouwen. [: Warm je spieren op en strech. Begin met simpele streches. In het begin gaat het lastig zijn, maar blijf het regelmatig doen en je bent zo weer lenig.


    comfort in c h a o s