• Nou een vriendin van mij heeft sinds oktober een relatie. Ze is dol op hem en het is haar langste relatie die ze tot nu toe heeft gehad.
    Een jongen die ik ken van de judo kent die jongen met wie die vriendin heeft. Nu vertelde de jongen mij dat die vriend drie keer met iemand anders had gezoend tijdens carnaval. In het begin geloofde ik hem niet en heb toen aan iemand anders na gevraagd. Die bevestigde het ook en zo heb is dat drie keer gegaan.
    Nu zit ik te twijfelen of ik dat aan die vriendin moet vertellen. Want aan de ene kant is ze het niet waard om zo behandeld te worden maar aan de andere kant wil ik me er niet mee bemoeien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat je vriendin dat wel moet weten, het is aan haar wat ze ermee doet maar ze moet wel weten wat haar vriendje doet.


    Physics is awesome

    Praat anders eens met die jongen, zeg hem dat je het weet, en dat je niet wil dat hij je vriendin kwetst. Vraag hem waarom hij dat deed, en vind je zijn excuus ongeldig -elk excuus is ongeldig, zoiets doe je niet-, zeg dan dat je het haar gaat vertellen, als hij het niet doet.
    Of je dwingt hem je zwijggeld te geven :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je een echte vriendin bent en niet wilt dat ze gekwetst wordt, zeg je het. Ja, het zal eventjes pijn doen, maar uiteindelijk zal ze zich toch beter voelen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Als je een echte vriendin bent en niet wilt dat ze gekwetst wordt, zeg je het. Ja, het zal eventjes pijn doen, maar uiteindelijk zal ze zich toch beter voelen.


    + dan bemoei je je toch niet? Het is uiteindelijk nog steeds haar keuze of ze er een eind aan maakt of niet...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Roosevelt schreef:
    Praat anders eens met die jongen, zeg hem dat je het weet, en dat je niet wil dat hij je vriendin kwetst. Vraag hem waarom hij dat deed, en vind je zijn excuus ongeldig -elk excuus is ongeldig, zoiets doe je niet-, zeg dan dat je het haar gaat vertellen, als hij het niet doet.
    Of je dwingt hem je zwijggeld te geven :')


    Dat is het punt, ik heb die jongen maar een keer gezien op een feestje van haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Dat is het punt, ik heb die jongen maar een keer gezien op een feestje van haar.


    Stalk hem op fb/msn/gsm.
    There's got to be a way...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Stalk hem op fb/msn/gsm.
    There's got to be a way...


    Haha. Is een best goed plan eigenlijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Haha. Is een best goed plan eigenlijk


    Anytime ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je moet het wel vertellen. Het vriendje toen van mn beste vriendin vertelde mij dat hij met nog iemand anders had. Ik had het toen toch aan mn vriendin verteld en ze was er dan wel kapot van maar ze was ook blij dat ik t haae verteld had. X


    The sun will rise and we will try again.

    Philyra schreef:
    Als je een echte vriendin bent en niet wilt dat ze gekwetst wordt, zeg je het. Ja, het zal eventjes pijn doen, maar uiteindelijk zal ze zich toch beter voelen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis