• ik heb een oproep voor alle Thfans die op quizlet.nl gestationeerd zijn!!! Quizlet houdt tmf een hand boven het hoofd als TMF Bill homo noemt!!!
    Dat pikken wij toch zeker niet???
    als je het met mij eens bent, dan poot je hier een reactie neer, en verwijderd je account (onder instellingen, red)

    xx Audrey (met dank aan Sharon)

    en als is bill homo het is zijn keuze jij kan niet voor bill bepalen dat hij hetro is


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    du bist krank in deine köpf
    vergeet het, ik BLIJF hier :Y)

    Ik blijf mooi hier:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mag ik even? Ik ben het niet met je eens, maar ik zet toch maar een reactie neer. Of Bill nu homo is of niet, het komt me mijn keel uit. Als hij homo is, laat hem dan toch lekker of laat iedereen hem homo noemen ofzo. Zolang jij maar bij je mening blijft, fijn voor jou, maar je hoeft niet iedereen op te roepen om zijn/haar wquizlet account te verwijderen voor zoiets, naar mijn mening, onzinnigs als dit.


    History is not hatred.

    misschien is ie wel homo wat boeit het! en ik ga hier dus egt niet weg..!


    Je moet worden wie je bent.

    Mag ik even? Ik ben het niet met je eens, maar ik zet toch maar een reactie neer. Of Bill nu homo is of niet, het komt me mijn keel uit. Als hij homo is, laat hem dan toch lekker of laat iedereen hem homo noemen ofzo. Zolang jij maar bij je mening blijft, fijn voor jou, maar je hoeft niet iedereen op te roepen om zijn/haar wquizlet account te verwijderen voor zoiets, naar mijn mening, onzinnigs als dit.

    jij hebt helemaal gelijk!


    Je moet worden wie je bent.

    JA IK BLIJF MOOI HIERO :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Bill moet zelf doen waar hij gelukkig van word je bent toch fan om de muziek of niet ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Roept wederom op tot haat.
    Slotje.


    Bored.

    Gnaaaa ik MOET ff reageren xD


    Ehhm, mag ik even eerlijk zeggen dat ik zeker weet dat hij homo is xD