• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    [Ik ben er. moet ff pyjama aantrekken en tanden poetsen en dan komt er en reactie]

    Dave.
    Even komt Aaron voorbij en laat Chrissie schrikken. Stiekem moet ik er om lachen, maar ik hou mijn mond. Ik wil het niet opnieuw verpesten. Ze richt zich weer tot mij en laat haar arm zien. Mijn humeur klaart iets op, er is (nog) niks te zien. Dan kijkt ze me aan, ernstig, maar toch ook hoopvol. "Is alles weer in orde tussen ons?" Vraagt ze en bijt op haar lip. Wanneer een meisje op haar lip bijt kan het twee dingen betekenen. Ze wil je niet kwijt of ze wil je verlaten, zonder je te kwetsen. "Als het aan mij ligt wel," Ik buig naar haar toe en fluister in haar oor: "Ik wil je niet meer kwijt,"

    Lucille.
    Ik voel mijn wangen rood worden, wanneer hij vertelt dat hij hier al tijden op school zit. "Sorry, het spijt me," Verontschuldig ik me. "Riker is de naam," Stelt hij zich voor en kijkt me aan met zijn indringende, maar ook vertrouwde ogen. "Weet jij mijn naam dan wel?" Vraag ik aan hem.

    Riker

    "Weet jij mijn naam dan wel?" Vraagt ze.
    "Natuurlijk, Lucille Crystal Jurado." Zeg ik met een glimlach.
    "Ik doe m'n huiswerk." Lach ik en schud mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chrissie

    "Als het aan mij ligt wel. Ik wil je niet meer kwijt."
    Ik huiver en moet even slikken wanneer hij in mijn oor fluistert. Ik krijg er een vreemd gevoel bij, niet onprettig. Voorzichtig haal ik mijn hoofd bij hem vandaan en draai het een beetje zodat ik hem weer kan aankijken.
    "Mooi, want je komt niet meer van me af," grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucille.
    Met een grote grijns noen hij mijn hele naam op. "Wouw," Mijn mond zakt open, dit had ik echt niet verwacht. "Ik doe mijn huiswerk," Hij schud even zijn hoofd. Het ziet er grappig uit een een giecheltje verlaat mijn mond. "Huiswerk, aha," Mompel ik. "Alles goed verder?"

    Dave.
    Ik merk dat ze haar hoofd draait om mij aan te kunnen kijken. Rustig draai ik mijn hoofd ook en kijk haar aan. Diep in haar mooie ogen. "Mooi, want je komt niet meer van me af," Ik grinnik bij de gedachte dat er twee bejaarden naast elkaar in een bejaardenhuis zitten. "Oh, help. Ik word bang," Grinnik ik.

    Riker

    Een giecheltje verlaat Lucille's mond, wat me doet grijnzen.
    "Alles goed verder?" Vraagt ze dan.
    "Kan niet beter." Grijns ik. "En met jou?" Vraag ik en schuif ongemerkt ietsje dichterbij haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chrissie

    "Oh, help. Ik word bang," grinnikt hij.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem lachend aan. Dan knipper ik overdreven met mijn wimpers.
    "Bang van zo'n schatje als ik? Ik had je moediger ingeschat, Dave," lach ik. Ik geef hem heel zacht een stompje tegen zijn arm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucille.
    "Kan niet beter. En met jou?" Grijnst hij. Het valt me op hoe wit zijn tanden zijn. Het past mooi bij zijn ogen. "Met mij ook, hoor. De wedstrijd gaat lekker en de rest ook," Mompel ik en leg mijn hand op zijn bovenbeen.

    Dave.
    " Bang van zo'n schatje als ik? Ik had je moediger ingeschat, Dave," Lacht ze. Expres ga ik breed zitten en zet een overdreven zware stem op. "Ik ben moedig en dapper," Brom ik en zet mijn stoerste gezicht op. Ik hoi het niet langer en barst in lachen uit. Chrissie geeft me een zacht stompje tegen mijn schouder. Zacht stompje.

    [Dit is de laatste reactie, ik ga slapen. Ben kapotmoe. Truste !]

    Riker

    "Met mij ook, hoor. De wedstrijd gaat lekker en de rest ook." Mompelt Lucille en legt haar hand op mijn bovenbeen.
    "Weet je hoe sexy jij bent?" Zeg ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chrissie

    Hij neemt een macho houding aan.
    "Ik ben moedig en dapper," zegt hij met een zware stem. Om het af te maken zet hij nog een stoer gezicht op. Samen barsten we in lachen uit. Dan gaat het fluitje opnieuw die het einde van de onderbreking aankondigt.
    "Al goed, Tarzan," lach ik. "Go kill 'em."
    Ik geef hem nog een kusje op de wang en sta op om me weer bij de rest van de Cheers te voegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucille.
    Ik laat mijn blik van zijn ogen naar zijn lichaam glijden en weer terug. Hij is knap, dat moet ik toegeven. "Weet jij hoe sexy jij bent?" Vraagt hij en kijkt diep in mijn ogen. "Komt dat door het cheerleaderpakje?" Vraag ik met een speelse grijns. "Bedankt," Lach ik naar hem.

    Dave.
    Chrissir lacht gezellig mee om mijn grap. Wanneer er een fluitje klinkt moeten we afscheid nemen. "Go kill 'em," Ik knik overduidelijk. Ze drukt een kusje op mijn wang en loopt weg. Ik vind het zielig voor haar wat Danny doet, zo'n lieve meid mag je niet kwetsen. Ik zal dat ook nooit meer doen. Promise. Zelf loop ik terug naar het groepje footballers dat zich ondertussen verzameld heeft.

    Blanda

    "Dank je," zegt hij en hij pakt mijn hand.
    "Hé, niet zo bescheiden," lach ik en ik gooi mijn benen over de zijne heen. "Je speelde ze allemaal weg!"
    Lachend druk ik zachtjes mijn lippen op de zijne. Met mijn tong ga ik er langzaam overheen. Mijn armen sla ik om zijn nek. Het duurt niet lang voordat we worden onderbroken door een fluitje. Lachend laat ik hem los.
    "Maak ze af!"
    Snel druk ik nog een klein kusje op zijn wang en laat hem dan gaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Riker

    "Komt het door het cheerleaderpakje?" Vraagt Lucille met een speelse grijns.
    "Bedankt" Lacht ze naar me. "Geen dank en neen, ik geloof dat je van jezelf al sexy genoeg bent. Daar hoeft zo een pakje niets aan te veranderen." Glimlach ik en knipoog een keertje naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.