• Aangezien ik al zo lang geen Fanfiction heb geschreven, leek het me wel leuk om voor One Direction te kiezen. Dit is mijn idee:

    Missy is altijd een heel stil meisje op school, doet hard haar best en kleedt zich altijd heel netjes. Het enige probleem is, is dat ze geld tekort komt. Dus, moet ze iets doen om bij te verdienen. Hierbij komt haar stoute kant omhoog. Door de avond is ze een stripper en treedt op in clubs. Op een gegeven moment komt een klasgenoot hier achter en moet ze er alles aan doen om hem stil te houden. Alles. Kan zij hem vertrouwen? En wat zijn de voorwaardes?

    Aantal vragen aan jullie:
          Is het een leuk idee? (Moet ik melden als het begint?)
          Welk van de jongens moet de klasgenoot zijn die erachter komt? (Ze komen er sowieso allemaal uiteindelijk in)
          Klinkt de titel "Alter Ego" aantrekkelijk? Of heb je een beter idee?

    (Alter Ego staat ervoor dat Missy een ander meisje s' avonds is dan dat ze over dag is, en dat de jongens eigenlijk meestal lief zijn, maar nu het hier op aan komt eigenlijk helemaal niet zo lief zijn ;P)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:10 ]

    ~heel leuk idee!
    ~Harry :D
    ~ ik vind dat een leuke titel :D

    ik zou het wel willen lezen, dus kan je het melden je het begint? (A)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dumbledore schreef:
    Vet idee, alleen zou ik het zonder One Direction doen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thank-you Dollys, nog iemand die het wilt weten als hij online staat?

    HEAVYMETAL schreef:
    Het is een superleuk idee. Ik ben persoonlijk niet zo van fanfics, maar het idee is fantastisch! Alter Ego is een heel geschikte titel, je mag het melden wanneer je begint (:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ghiaccio schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik zal het je laten weten. Nog iemand die ik het moet melden?

    Hmm. Ik vind het niet zo origineel. Komt zo uit een film, volgens mij.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Hmm. Ik vind het niet zo origineel. Komt zo uit een film, volgens mij.

    Nopes, zelf verzonnen-

    Had het eerlijk gezegd niet verwacht van jou, hahah.
    Maar jou kennende maak je er wel wat van. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Had het eerlijk gezegd niet verwacht van jou, hahah.
    Maar jou kennende maak je er wel wat van. (:

    I know I know, maar ik heb zo de neiging om weer eens lekker ouderwets te doen en een fanfiction te schrijven haha. Ik hoop dat ook al is het een fanfiction, ik jullie niet teleur zal stellen!

    Het verhaal staat online!
    Alter Ego – One Direction [16+]
    En Hoofdstuk 1; 1| Another Day staat ook online, het zal heel snel spannend worden! Reacties en kudo’s zijn altijd welkom. Veel lees plezier! Alsjeblieft neem een abo!