[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 18:05 ]
It's like I'm finally awake - One Direction.
LIANNEE WANNER IS DAT WAAR HOEDUUR? xd
Dat is in belgie !
i'm broken, do you hear me.
HET IS IN FUCKING BELGIE DAT IS KAPOT DICHTBIJ
If you spread your wings, you can fly away with me.
EN THE ALL AMERICAN REJECTS EN WIZ KHALIFA KOMT OOK DSAKJHGFFDSG.
Oh en lianne ik las het topic even terug? Moest je nog iemand zoeken voor dat ticket dan, ik stel me dan wel kandidaat
DAT IS MAAR 1,5 UUR RIJDEN VOOR ONS.
ik moet er mensen heen. En er moet sowiieso 1 of 2 volwassene mee van mijn ma. Omdat het een festival is zeg maar;D het is voor alle 4 de dagen 195,-
What's so bad about being different?
youngforever schreef: LIANNEE WANNER IS DAT WAAR HOEDUUR? xd
Ik heb gekeken ik wil die zondag gaan. Snow patrol, milow, en ed sheeran. kan je losse kaartjes bestellen enzo? men ff kijken. en ik word gek van mike, hij gaat echt zielig lopen doen.
Hmm, Ed komt op een zondag. Maar het is maar 1,5 uur van ons vandaan ;o
youngforever schreef: Ik heb gekeken ik wil die zondag gaan. Snow patrol, milow, en ed sheeran. kan je losse kaartjes bestellen enzo? men ff kijken. en ik word gek van mike, hij gaat echt zielig lopen doen.
79 euro voor die 1 dag. MAIN STAGE The Vaccines Dropkick Murphys Noel Gallagher's High Flying Birds Florence + the Machine Snow Patrol Red Hot Chili Peppers PYRAMID MARQUEE Mac Miller Steve Aoki 3rd STAGE Other Lives Kitty, Daisy and Lewis Anna Calvi Ed Sheeran James Morrison Milow maargoed wss mag ik toch niet.
Ik wil ook Wiz Khalifa zien, hij is stoer.
Ik ben dan wel van plan 3 dagen te gan. MAAR IK MOET ZONDAG. ED, NOEL GALAGHAR, SNOW PATROL, RED HOT CHILLI PEPPERS
MISSCHIEN WILT MIJN PA ER WEL HEEN, HIJ VINDT FESTIVALS LEUK, HAHAHAA.