• Ik wil graag wat story's lezen omdat ik me verveel.
    Maar liever niet iets waarover er al zoveel story's zijn.
    Dus geen:
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Harry Potter
    - Hunger Games
    - Twilight
    - Tokio Hotel
    - Nja je snapt hem =P

    Wat ik ongeveer zoek:
    - Fantasy
    - Drama
    - Onbekende personen
    Maar het maakt ook niet uit of het hierover gaat.
    Ik lees eigenlijk alles wel behalve 16+ en
    als het maar niet over de dingen bovenin gaat =P Tnx a lot (A)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:18 ]

    Zou je ook Cody Simpson lezen?
    Hij is nog niet geactiveerd, maar het is gewoon een vraag...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    United States, 1814.
    Julia More is een jonge vrouw van 25 jaar. Ze heeft net haar ouders verloren tijdens de oorlog. Ze moet in haar eentje een herberg runnen en haar kleine nichtje van 5 opvoeden. Ze denkt dat ze geen man nodig heeft, omdat die alleen nog maar meer voor problemen zorgen.
    Maar alles verandert als er twee vreemde mannen in haar herberg arriveren.


    I found heaven on earth
    You were my last my first
    You are my heaven on earth
    You are my hunger my thirst

    Link






    Merel leeft gelukkig, heeft vriendinnen, vader, moeder, lief (irritant) zusje en een grote broer.
    Ze heeft een grote crush op een leuke jongen op school, maar ze durft hem totaal niet aan te spreken.
    Tot ze opeens een rare bubbel ontdekt onder haar borst. Ze gaan ermee naar de dokter en die stuurt hen direct naar het ziekenhuis. Na veel testen en prikken mag ze eindelijk het ziekenhuis verlaten.
    Na twee weken komt ze thuis en vindt ze haar moeder in tranen met een brief van het ziekenhuis.
    Merel heeft kanker. Alvleesklierkanker.


    ~ I had a happy life, until I heard that I had a terrible disease. It was the worst day of my life. ~

    Link


    Deep inside, I've never felt alive

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.
    *Enjoy!


    LEGGO!