• nou ik had een hip idee voor een verhaal But nu heb ik 4 hoofdrolspelers ^^ but nu kan ik niet kiezen tussen wie welk instrument bespeelt und wie wie van TH krijgt ^^ help me kiezen!!!
    1 = BoKillerDoll
    # Name;;
    Bo
    # Photo;;
    zie FB
    # Text;;
    Hoi bitcha'z!
    jaah ik lieft dat woord you know bycause' that's our band name!! jahaah =) vet hip But i like; Hello kitty, My Music <'33, My friend! me gitaar und shoppen =) en i dislike; Huppels, fietsen >,< de jongen uit me klas.. Und me tekenlerares ^^... ok ik kraam onzin uit maargoed ^^ oohjah ik lieft ToHo ^^ und ze zijn van mij!! GRRRR dit was ut ^^ veel plezier und tot volgende week in weer een aflevering van; Bo's onzin-geval!
    KusJ Bo

    2 = PersianRose
    # Name;;
    Rose
    # Photo;;
    Kyk maar in myn FB
    # text;;

    Listen up Bitch!

    Yeah, Here I Am

    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu en ze is de GROOTSTE STER OP AARDE, No just a joke, Maar dat gaat ze wél worden!. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze kan best een bitch zyn maar natuurlyk ook héééél erg aardig. En dat aardig en lief, is ze vooral tegen haar vrienden en vriendinnen.Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar, Die haar heel erg steunt met zingen. Maar die boeit voor de rest natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!

    XxX Rose

    3 = sayXkiss;
    # Name;; Say
    # Photo;; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg
    # text;;

    Okay people!

    Listen to me!

    The name is Bond, Say Bond! Nee hoor grapje, ik ben gewoon Say! x] 16 jaartjes oud. Ik speel gitaar en zing graag, schrijf zelf liedjes en luister super vaak muziek. Best muzikaal dus! Verder skate ik graag, en doe ik leuke dingen met mn vrienden. Ik haat het als iemand me ik een hokje propt dus doe dat maar niet! ^^ Ik ben eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en brutaal. Maar doe je gewoon lief tegen mij doe ik ook lief tegen jou! Ik haat school, muggen en naaktslakken omdat ik ze gewoon haat! Verder heb een een extreem grote liefde voor lolly's! Vooral van die grote, spiraal dingen en salmiak!
    See Ya!
    Say

    4 = TikTakBOEM;
    # Name;;
    Renee
    # Photo;;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79312
    # text;;

    Heey poepz!<3 Ik heet Renee en leef al 16 jaartjes op deze aardbol. Ik ben nogal hyper actief. Maar daar raak je aan gewent. Ik ben verder een lief en zorgzaam persoon die zeker niet op haar teentjes in getrapt. Ik hou van zingen en heb er altijd al mee door willen breken. Ook kan ik een beetje gitaar spelen. Verder heb ik ook nog wel een klein dans talentje maar meer ook niet. Van mezelf heb ik blond haar maar ik verf het altijd zwart en ook moet ik het stijlen. Ik ben geen emo ookal denken mensen dat wel vaak maar laatst kreeg ik de slimme opmerking naar me toe: Hee jij bent blij. Maar emo's zijn nooit blij dus ben jij geen emo.'' Cuzz dat wist ik al. Nu zal ik bijna stoppen met jullie lastig te vallen met mijn praat. Ik ben fan van: Tokio Hotel, Simple Plan, Within Temptation en nog veel meer bands! Ook heb ik like op Hello Kitty, Lolly's, Suikerspinnen en Cup Cakes. Maar nu moet ik een liedje gaan instuderen. Welcome to my life van Simple Plan. Bubaay <3


    OK vertel me wie jij voor; Tom,Bill,Georg und gustav het meest geschikt vind en ook wie het best Drum,Gitaar,Bas of kan zingen =)
    alvast mega Tnx <3


    when words fail, music speaks.

    Jy altyd lievuu Merel =D

    Booo JY AL GEKOZEN HEBT?
    Zo veel mensen is wel genoeg he want er komen er niet meer denk ik xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Krijg ik nu cookie?


    *Kiepert zak koekjes leeg boven het toetsenbord en gooit ze één voor één door het scherm.*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    #Stuurt koekjes naar Merel #
    # Stopt Koekjes in doosje en gooit in beeldscherm & drukt op verzenden xD#


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BIW mensen But ik ff beisg (A)


    when words fail, music speaks.

    *Houdt haar mond open voor het scherm en eet alle cookies van Say en Rose op.*

    *Houdt haar mond open voor het scherm en eet alle cookies van Say en Rose op.*


    *Denk: Hé, dat wil ik ook is doen! ^^ En propt zich door het beeldscherm en springt bij Merel er weer uit*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OW! DAT WIL IKOOK HOOR SAY!

    # Stopt zichzelf in doos en springt door beeldscherm en komt er by Say en Merel uit, en belandt op hun schoot#

    Halloow Guys, jullie ff deze doos open maken? Ik kryg geen LUCHT!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    *Geeft Say en Rose een kusje op de wang en laat ze naar de teletubbies kijken.*

    *Doet eerst de doos van Rose open xD*

    =O NEEEJ! Ik bij jullie op schoot willen <3


    when words fail, music speaks.

    =O NEEEJ! Ik bij jullie op schoot willen <3


    Vlieg door je scherm naar dat van Rose,door naar dat van Say en dan kom je automatisch bij mij en say en rose terecht :'D

    Mwhuhahahaaa(6)
    En dan nu Bo,jy bekend maak moet wie wat heeft en wie heeft xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    But
    Renee nu online zijn ^^


    when words fail, music speaks.

    Daarom =D Daarom jy nu bekend maak moet want ik nu weg ga >.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Butik wil iedereen blij maken!


    when words fail, music speaks.