• I love you all, no matter what <3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:20 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    KIJK SANNE PAUL

    IK KEEK TOCH ECHT EERST NAAR NIALLER.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Serieus, dat wijf kan beter een cowboy meenemen en 'Pak je lasso maar' gaan doen -_____-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga de laptop afsluiten, morgen weer school, ugh.
    Lianne dan moet jij maar schrijven en activeren als je wilt, je weet toch m'n wachtwoord so.

    TOT MORGEN SCHATJES
    I LOVE YOU <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Slaaaplekker lieverd<3
    Have fun op school.
    love youu too<3333


    What's so bad about being different?

    goedemorgen
    blegh ik heb geen zin om naar school te gaan.
    En ik moet met mike praten, want eigenlijk ben ik helemaal
    niet zo verliefd.. en ik voel me er verschrikkelijk schuldig over tegenover hem.

    ik ben echt een verschrikkelijk kind.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    JOËLLA IS @VAKANTIE.
    TOT DONDERDAG <3


    Some things are changing too much.

    HAHAHAHA. Die gasten van de "HAHA" cover van whaat makes you beautiful hebben mij getweet en ze followen;D


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    HAHAHAHA. Die gasten van de "HAHA" cover van whaat makes you beautiful hebben mij getweet en ze followen;D


    OMG MIJN BROERTJE LUISTERD HEM DE HELE FUCKING DAG.
    net zoals call me maybe en alle 1d nummers, en atl en simple plan.
    nee ik heb geen invloed op zijn muziek.


    Remember when...

    AHAH, dat Sugarscape artikel over dure tickets, ze hebben het echt over sites van bedrijven die de tickets kopen voordat ze in de verkoop gaan, zodat ze die via hun eigen site voor een hoger bedrag kunnen verkopen, hoe sneller uitverkocht - hoe duurder het kan worden. Daarom ben ik blij dat 1D 3 betrouwbare sites in hun mail heeft gezet, want dat zijn echt de sites die je moet hebben. Toen die sites aan het crashen waren, ging ik ook naar een random site met tickets, waar een doorsnee normale ticket gewoon 800 pond koste per persoon.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hahaha iederee keerals ik die cover hoor ga ik helemaa dood xd
    Me likey atl en simple plan^^ hihi

    EEEUJ ik vind dat we Call me Maybe in A'dam moeten zingen^^ ahaha


    What's so bad about being different?

    xStonem schreef:
    AHAH, dat Sugarscape artikel over dure tickets, ze hebben het echt over sites van bedrijven die de tickets kopen voordat ze in de verkoop gaan, zodat ze die via hun eigen site voor een hoger bedrag kunnen verkopen, hoe sneller uitverkocht - hoe duurder het kan worden. Daarom ben ik blij dat 1D 3 betrouwbare sites in hun mail heeft gezet, want dat zijn echt de sites die je moet hebben. Toen die sites aan het crashen waren, ging ik ook naar een random site met tickets, waar een doorsnee normale ticket gewoon 800 pond koste per persoon.


    Ik ben wel bereid om 20 a 30 euro meer tee betalen. Mijn moeder zei al tegen mij. Dat ik sowieso mag gaan maar dat ze nu het geld er gewoon niet voor heeft. Dus als ze het ggeld heeft gaan we kijken en als ze dan duurder zijn maakt het niet uit. Waant ze weet hoe graag ik het wil zeg maar


    What's so bad about being different?

    En ik sta nu op een lijst voor 3 kaarten voor London voor 160 euro;D maar dat heb ik er wel voor over dan wordt het ongeveer 53 p.p en dan kan Sanne mee en nog iemmand


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    Ik ben wel bereid om 20 a 30 euro meer tee betalen. Mijn moeder zei al tegen mij. Dat ik sowieso mag gaan maar dat ze nu het geld er gewoon niet voor heeft. Dus als ze het ggeld heeft gaan we kijken en als ze dan duurder zijn maakt het niet uit. Waant ze weet hoe graag ik het wil zeg maar


    Ja okay, maar dat artikel had het echt over 1200 pond. Dat is gewoon onbetaalbaar, moet je nagaan in euro's. Maar daarom zou ik eerder op ebay kijken als ik jou was, want die site zal nog wel betaalbare prijzen hebben. Op sites van bedrijven moet je in ieder geval niet wezen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    (...)

    Ja okay, maar dat artikel had het echt over 1200 pond. Dat is gewoon onbetaalbaar, moet je nagaan in euro's. Maar daarom zou ik eerder op ebay kijken als ik jou was, want die site zal nog wel betaalbare prijzen hebben. Op sites van bedrijven moet je in ieder geval niet wezen.


    Ik keek altijd op viagogo. Mijn moeder heeft daar ook al een keer kaarte gekocht. Het nadeel aan ebay. Ik heb geen paypal


    What's so bad about being different?


    What's so bad about being different?