• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Alexis

    'Best' mompel ik, ik fiets weg. Dan zie ik de grens naar het Westen, en krijg opeens een heel dom plan.

    Alysia

    Ik grinnik, en loop naar beneden. Ik maak snel een koffie voor hem klaar. 'Het staat er!' roep ik, dan loop ik naar de woonkamer. 'Hey Jerl!' zeg ik.


    El Diablo.

    Melanie Zoey Sedgewick
    Ik begon te spelen met een pluk haar, ik heb toch niets te doen. Tja..ik heb nu geen leven en als ik er wel een had, dan was het nu een zooi.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Esti
    Ik zucht even als Alexis weg fiets. Snel fiets ik naar mijn eigen huis waar ik het cadeautje pak en weer richting school fiets. Als ik langs het park fiets vergeet ik het idee om überhaupt naar school te gaan en ga in het park op een bankje zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik zucht geirriteerd, ´Je kan zeker geen sorry zeggen?! Ben je je tong verloren?!' Jason helpt me overeind en we gaan het café binnen. Ik ga zitten en een serveerster komt naar ons toe. Ze begint meteen met flirten. Ik zucht geirriteerd als hij erop ingaat, 'Sorry hoor maar mag ik bestellen ? 2 jus d'orange en twee broodjes, en even voor de duidelijkheid hij is bezet,' zeg ik dan met een knipoog. Verontwaardigt loopt ze weg en geeft ons eten. We eten het op en lopen dan terug naar het huis. Als ik binnenkom hoor ik Dianna, "Ik wil geen ruzie tussen de bende's. Ik wil vrede om een heel goeie reden," blijkbaar had hij daarna snel opgehangen. Ik liep boos naar haar toe. 'Wat ben jij nou weer aan het doen?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik rij langs het park, en zie opeens een meisje (Esti) zitten. 'Zeg, wat doet zo'n chimeid zoals jou hier alleen?' vraag ik grijnzend.

    Alexis

    Ik kijk om me heen, en doe het dan toch. Ik fiets het Westen in, niet bewust van de vele gevaren.


    El Diablo.

    Jerlynn Molan.

    "Hee, Jer!" Zegt Alysia die de woonkamer is ingekomen. "Ook goedemorgen Aly" Zeg ik grijnzend en sta op, waarna ik mijn hakken aantrek. "Is Daniel er nog?" Vraag ik aan haar en ik kijk haar even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alysia

    'Ja, hij is boven.' zeg ik, en gaap.


    El Diablo.

    Dianna Milena Lockhart
    "Eerlijk zijn," zei ik geïriteerd.
    Ik had geen zin in een ruzie, dus ik ging rustig zitten op het aanrecht alsof er niks aan de hand was.
    "Ik geef het niet op, maar ik zeg niet dat ik het echt wil. Het zal alleen maar meer doden opleveren," legde ik uit.
    Ik heb al nauwelijks vrienden hier, dus aardig blijven is maar het beste.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alysia

    'Ik ga even wat eten in de stad!' roep ik, en loop de deur uit. Ik stap in de Bmw en rij naar de stad. Ik parkeer voor het restaurant. Waar ik gelijk 3 leden van The Death Devils aantref. 'Ook fijn' mompel ik.


    El Diablo.

    Esti
    'Zeg, wat doet zo'n chimeid zoals jou hier alleen?' hoor ik ineens iemand zeggen. Ik kijk op en zie een jongen in een auto. Correctie, een sexy jongen in een dure auto. 'Wat doet een jongen zoals jij hier alleen?' vraag ik bijdehand terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wolf Nozaof

    Je zou verwachten dat het gemakkelijk was om een meisje te versieren op een feestje, maar dat was het niet. Nee, niet veel rijke meisjes gingen naar een doodnormaal feestje in de stad. Meestal waren er feestjes onderling tussen de families, waar er veel geld in werd gestopt. Daar kon Wolf niet naar binnen. Dat was buitengesloten. Hij was geen man van adel en zou dat nooit worden. Nee, hij zou het zelfs niet overwegen. Dat lag niet in zijn aard.
    De school was een ideale plek. Daar moest iedereen naartoe. Als je nu arm of rijk was. Zijn plek was dan ook de schoolpoort. Hij hield zijn prooi in de gaten, contacteerde ze via 'vrienden' en zo regelde hij een afspraakje met een meisje. Als dat niet lukte, besloot hij het anders aan te pakken, maar zijn prooi liet hij nooit ontsnappen. Hij was een vechter. Opgeven stond niet in zijn woordenboek.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Tyler

    'Wat rondrijden, heb niks te doen.' glimlach ik. Ik stap uit de auto, en ga tegen de deur leunen. Ik bekijk de meid goed, ik kan haar nog wel is gebruiken.


    El Diablo.

    Jerlynn Molan.

    "Ja, hij is boven." Antwoord ze en gaapt even. "Mooizo," Zeg ik en loop heupwiegend naar de trap, waarna ik naar boven loop en om het hoekje van zijn kamer kijk. "Goedemorgen, Dan" Zeg ik glimlachend en loop zijn kamer in, waarna ik een kusje op zijn wang druk. Gewoon, als begroeting.

    Nathan Valencio.

    Onderweg naar school, ja ik ga braaf naar school, zie ik Katelynn lopen. Ik glimlach even naar haar, wanneer ik mijn raampje heb opengedraaid. "Lift?" Vraag ik uitnodigend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny

    Ik zuchtte, ze was de jongste van ons allemaal en ook nieuw in dit gebeuren. [ Toch zij was toch 14?] 'Schat, besef even. Ik probeer je alleen maar te beschermen. Je toont je zwak en hier? In deze wereld ga je moeten knokken voor je doel en dan zul je uiteindelijk wel moeten moorden. Dit is niet meer het leventje waar we vroeger in zaten dit is nu gewoon de harde wereld. De realiteit,' Jason was nu naast me komen staan en vervolgde mijn verhaal. 'Geloof me maar, je kan hier alleen je eigen bende vertrouwen. De gene die in het zelfde schuitje zitten. Dangerous haters? Die kan je al helemaal neit vertrouwen. Stel jezelf zwak, vertrouw er één en je bent er binnen twee seconden geweest.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna Milena Lockhart
    "Hm...maar wat als ik me nou even voor zwak voordoe en ze daarna gewoon afslacht als koeien die afgeslacht worden voor die verukkelijke burgers bij de McDonalds?" vroeg ik glimlachend.
    Het was nieuw voor me, ik ben pas 14 en nog niet gewend aan dit wereldje, maar het zal maar zijn waar ik hoor.

    [Ja, Dianna is inderdaad 14.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.