• Heb je nog een leuke story?
    Drop 'm hier, misschien lees ik 'm wel.

    Voorwaarden:
    Ik lees wel:
    - One Direction (het liefst geen bromance)
    - Justin Bieber
    - The Wanted
    - Onbekende personen.

    Ik lees niet:
    - HP & Twilight (zoals Wolfpack enzo)
    - pro-ana.
    - die dingen met voetballers.
    - fantasy.


    The universal language of art.

    Sempione Park

    Sempione Park is een prachtig park in Milaan, Italië. Avery gaat, op aanraden van haar moeder, op reis naar Milaan zodat ze volledig tot rust kan komen. Haar vakantie krijgt een aangename wending wanneer haar oog op de knappe Giovanni, de zoon van de vrouw des huizes, valt. Giovanni vertelt haar oude folklore over Milaan en Avery wordt steeds meer geïnteresseerd in de vreemde moorden die gepleegd werden in Sempione Park. Wanneer Giovanni zich steeds meer en meer aangetrokken voelt tot Sempione Park is Avery tot alles bereidt om het duistere geheim van het park te ontrafelen.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    ik heb een story over One Direction
    kijk maar even op mijn profiel om het te vinden.

    Twijfels

    Over zes jongeren op een middelbare school, elk met hun eigen problemen: soms zijn dat problemen met henzelf, omdat ze allemaal natuurlijk nog naar zichzelf op zoek zijn, en soms zijn dat problemen met elkaar. Onbewust helpen ze elkaar, of juist niet, en krijgen daardoor met elkaar te maken: er ontstaan vriendschappen, en misschien zelfs liefdes. Zal iedereen zich ontpoppen tot de bloem die zij diep vanbinnen in zich hebben, of loopt alles fout?

    Het lukt me maar niet om een goeie beschrijving ervan te maken, dus wat hierboven staat klopt niet helemaal met het verhaal, maar het omvat een beetje te veel vanwege de zes verschillende personages om kort te vertellen... :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    ik heb een over justin bieber op me profiel

    Lees je ook Cody Simpson?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn story heet I Love you, even if we die~Justin Bieber.
    Hij gaat over een meisje dat Liselotte heet, zij ontmoet Justin Bieber op een rare manier,
    en evenlater wordt Liselotte ontvoerd. Ze eisen aan Justin losgeld, Helaas gaat hun
    plan mis en Justin wordt ook ontvoerd.
    Komen ze vrij? Overleven ze het?
    Liselotte weet niet dat Justin beroemd is, zij is jarenlang mishandeld door haar vader.
    Ze volgde geen school, en kreeg thuis, toen ze een jaar of 10 was tot haar 12e lees en schrijfles van haar moeder. Haar moeder is verongelukt.
    Justin heeft hier wel verkering met Selena Gomez.
    Het is een beetje vaag uitgelegt, I Know, maar ik hoop dat je de moeite wilt nemen om naar mijn profiel te gaan het het wil lezen. Ik weet niet hoe je hier linkjes in moet zettten. sorry!

    xoxo.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Onbekende persoon / personen & historisch, lees je dat?
    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/

    xxx <3


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    If you play with my feelings, I play with your food - Niall Horan
    begint pas bij 10 abo's, alleen proloog is geactiveerd :$

    Link


    Vijf gezinnen.
    Vijf vriendinnen.
    Een Eetclub.

    Wanneer Amanda samen met haar man Niall en dochter Macey naar een luxe villabuurt verhuist, ontmoet ze al snel nieuwe vrienden, die samen een eetclub hebben. Van de buitenkant is hun leven perfect. Maar is dat ook wel echt zo? Wanneer er twee verdachte zelfmoordpogingen in een week worden gepleegd, komt Amanda er achter dat de vriendinnen niet alleen geheimen hebben voor haar, maar ook voor elkaar.
    Niets is wat het lijkt.


    - Gebaseerd op De Eetclub.
    - Met One Direction.
    - Speelt zich af in 2025, One Direction is 30+.
    - Neem een abo alsjeblieft, ik waarschuw niet.


    Tell me about it, stud.

    Papallones - Justin D. Bieber
    Gaat over... okee, vind dat zelf maar uit ;p
    Die was flauw, I know.

    * Net begonnen
    * Samantha J. Jones & Justin D. Bieber
    * Papallones - Butterflies
    * Enter


    Don't let your life be lived by somebody else.

    That's not me || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen
    Spanning






    Fitch kan prachtig schrijven, volgens mij heeft ze én een Justin Bieber verhaal én een Liam Payne verhaal (:


    Alleen maar tranen van geluk


    ''I hope one day I can love the way you love me.''


    ''Life's all about moments of impact, and how they change our lives forever. But what if one day you could no longer remember any of them?''


    Niall is perfect.