• Vinden jullie mij een mooi meisje?

    Vinden jullie dat, hetgene met de insert nogal sletterig over komt? (het was wel carnaval maar toch)
    En laat commentaar achter bij sommige foto's daarmee bedoel ik, laat weten wat je denkt van de houding die de personen tegen over elkaar hebben.


    Vooral de twee vet gedrukte zijn belangrijk vanaf nu :P

    Here you go:

    1.


    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    7.



    8.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 15:58 ]

    OHMYZAYNx schreef:
    Dus je vraagt serieus hier, op Q, wat mensen van je uiterlijk vinden?
    Volgens mij maak jij je veel te druk.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    used schreef:
    (...)

    Ik maak me ook altijd veel te druk xD

    OHMYZAYNx schreef:
    Dus je vraagt serieus hier, op Q, wat mensen van je uiterlijk vinden?
    Volgens mij maak jij je veel te druk.


    comfort in c h a o s

    Lol, als mensen zoiets op het internet vragen moet je altijd oppassen voor reacties. Aangezien wij jou niet kennen kan het ons niet echt schelen wat jij over jezelf denkt. Internet is anoniem enzo. Ik geef hier verder geen commmentaar op.

    Atmosphere schreef:
    Lol, als mensen zoiets op het internet vragen moet je altijd oppassen voor reacties. Aangezien wij jou niet kennen kan het ons niet echt schelen wat jij over jezelf denkt. Internet is anoniem enzo. Ik geef hier verder geen commmentaar op.

    ok

    Ik vind jouw best knap hoor :D
    Maar het gaat echt om innerlijk, dus het maakt niet uit hoe je eruit ziet.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    SwaggerLove schreef:
    Ik vind jouw best knap hoor :D
    Maar het gaat echt om innerlijk, dus het maakt niet uit hoe je eruit ziet.

    Dank je!
    Ja ik weet het. Maar vaak kijken mensen eerst naar het uiterlijk en dan pas naar het innerlijk. XD Wat denk je van de vet gedrukte dingen die hier boven staan?

    Ik denk dat als je je haar los doet en je lenzen neemt dat je er wat vlotter uit ziet. Maar je ziet er prima uit verder :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik denk dat als je je haar los doet en je lenzen neemt dat je er wat vlotter uit ziet. Maar je ziet er prima uit verder :')
    Dank je^^
    Ik ga normaal gezien binnen kort naar de oogarts, en als de operatie die ik wil ondergaan (laseren van ogen) er niet komt, komen er sowieso die lenzen =)

    Eh, je komt spontaan en warm over.
    De foto's zijn in mijn ogen gemiddelde party-foto's, misschien her en der een familiekiekje er tussen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Eh, je komt spontaan en warm over.
    De foto's zijn in mijn ogen gemiddelde party-foto's, misschien her en der een familiekiekje er tussen.

    Dank je. Ja het zijn foto's van de skivakantie. Dus veel familiefoto's zijn er niet want ik ben enkel met mijn broer geweest.

    De andere twee vragen zijn ook belangrijk.

    1. Ik vind je gewoon normaal.
    2. Ik vind het nogal dom overkomen, als ik op een feestje wat op heb (neem aan dat jij dat daar ook hebt) ga ik ook niet op mijn gezicht tekenen.
    3. Ik kan niet uit een foto opmaken of jij een band met iemand hebt.


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    1. Ik vind je gewoon normaal.
    2. Ik vind het nogal dom overkomen, als ik op een feestje wat op heb (neem aan dat jij dat daar ook hebt) ga ik ook niet op mijn gezicht tekenen.
    3. Ik kan niet uit een foto opmaken of jij een band met iemand hebt.


    Het was al voor we naar het feestje gingen en het was carnaval iedereen was verkleed maar ik had niets bij dus heb ik wat op mijn wangen laten tekenen.

    I'm sick of this game women play..
    Jij bepaalt toch zelf wat jij mooi vindt? Wat kan jou het schelen hoe wij jou eruit vinden zien?! Je moet toch zelf in je eigen lichaam rondlopen, ik toch niet?


    I'll lick the poison from right off your kiss