• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Haar lieve glimlach maakt me warm van binnen. Het lijkt wel alsof er een bom ontploft, maar het me helemaal niets kan schelen. Ze drukt nu haar lippen op mijn wang en verplaatst ze naar mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en ga met mijn tong langs haar lippen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda Cleo Febe Maldini

    Er stroomt een gelukkig gevoel door mijn lichaam als hij met zijn tong over mijn lippen gaat. Zachtjes open ik mijn mond een stuk. Mijn linker hand leg ik op zijn wang en mijn rechter in zijn haar. Het gelukkige gevoel blijft stromen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Na de 2 flessen whiskey weet ik dat allemaal niet precies meer," grijnst ze.
    "Twee- twee flessen whiskey?" Verbaasd kijk ik haar aan. "Ben je gek? Waarom heb je dat gedaan?"
    Ik zeg niet dat ik nooit drink, maar na twee flessen whiskey zou ik ook behoorlijk teut zijn.

    Chrissie

    Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    "Je mag best huilen," zegt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd en grijp onbewust zijn t-shirt vast.
    "Ik wil niet," zucht ik. Maar kan ik het tegen houden? "Niet waard," pers ik er nog uit voor mijn keel helemaal dicht zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Twee- twee flessen whiskey?" Verbaasd kijk ik haar aan. "Ben je gek? Waarom heb je dat gedaan?" vroeg hij
    "Een dare opdracht van Alyson" zei ik
    "Niemand was het ermee eens maar ik luisterde niet en dronk die flessen leeg, waar ik nu wel spijt van heb"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave.
    "Ik wil niet," Zucht ze en gijpt naar mijn t-shirt. "Niet waard," Piept ze. Teder druk ik haar hoofd tegen mijn borst. "Het mag echt," Stel ik haar gerust.

    Damon

    "Een dare opdracht van Alyson. Niemand was het ermee eens maar ik luisterde niet en dronk die flessen leeg, waar ik nu wel spijt van heb."
    Ik kijk haar opnieuw aan.
    "Heb je een kater?" grinnik ik. "Ik heb anders wel wat aspirine zitten, ergens."
    Ik geef Tyler een elleboogstootje. Wat is hij stil.

    Chrissie

    Zachtjes drukt hij mijn hoofd opnieuw tegen zijn borstkas.
    "Het mag echt," zegt hij nog een keer.
    Ik sla een arm om zijn hals en kruip nu zelf op zijn schoot. Ik sleur mijn deken mee zodat het nog steeds over me ligt. Mijn gezicht verberg ik in Dave's hals en ik kan een paar tranen niet meer tegenhouden.
    Als ik vanavond Hayley zie, dan is ze nog lang niet jarig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    Heb je een kater?" grinnikt hij
    "Zoiets ja " lachte ik
    "Ik heb anders wel wat aspirine zitten, ergens."
    "Echt?" vroeg ik hoopvol


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damon

    "Zoiets ja. Echt?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en zoek even in mijn zakken. Wanneer ik daar niks vind haal ik mijn rugzak van mijn schouder en rits hem open. Ik stop mijn hand er in en ga op de bodem op zoek. Uiteindelijk vind ik iets dat als een vel pilletjes aanvoelt en haal het eruit.
    "Bingo!" zeg ik vrolijk. Ik stop de aspirines in Valerie's hand en rits mijn rugzak weer dicht om hem vervolgens weer over mijn schouder te slaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tyler

    Ik gaap en kijk Damon aan. 'Kan je ook snoep uit je tas toveren ofzo' zeg ik lachend.


    El Diablo.

    Valerie

    "Echt?". "Ja echt" grijnsde ik
    "Dit doe ik echt nooit meer" zei ik
    "Bingo!" zei hij vrolijk. Hij stopte de aspirines in mijn hand
    Snel pakte ik een flesje water uit mijn tas en nam ze in
    "Dankje" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damon

    "Dank je," grijnst Val nadat ze een aantal aspirines genomen heeft. Ondertussen geeuwt Tyler en kijkt me aan.
    "Kan je ook snoep uit je tas toveren ofzo?" lacht hij.
    Ik grinnik. Die hoef ik niet eens te zoeken.
    "Ik ben Mary Poppins niet," grijns ik. Ondertussen rits ik een zak van mijn leren jack open en haal er een lolly uit die ik naar Tyler gooi. "Meer heb ik niet."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tyler

    'Yay, lolly!' zeg ik, en stop hem in mijn mond. Dan begon ik weer rond te springen.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik voel een hand op mijn wang en een haar andere hand in mijn haren. Ik draai mijn stoel, maar verbreek de kus niet. Mijn linkerhand leg ik op haar nek en met mijn rechterhand streel ik liefdevol over haar wang heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    "Yay! Lolly!" roept Tyler voor hij het ding in zijn mond stopt. Hij begint rond te springen. Ik kijk even naar hem en moet lachen.
    "Ik weet niet of hem suiker geven wel zo'n goed idee was, hou me de volgende keer tegen," fluister ik lachend tegen Valerie.
    "Lekker, Ty?" vraag ik hem, nog steeds lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie


    "Yay! Lolly!" roept Tyler voor hij het ding in zijn mond stopt. Hij begint rond te springen. "Okee" dacht ik lachend
    "Ik weet niet of hem suiker geven wel zo'n goed idee was, hou me de volgende keer tegen," fluistert hij lachend tegen me.
    "Is goed ik zal je volgende keer tegen houden maar wel hebben we een probleem we gaan nu ijs halen" fluisterde ik terug.
    En wierp snel nog een blik op Tyler

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer