• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Blanda Cleo Febe Maldini

    Geconcentreerd beweeg ik Aarons hand over het papier. Sommige lijntjes dik ik wat aan. Ik voel Aarons ogen op me branden. Ik laat zijn hand los.
    "Kijk wat we hebben gemaakt," zeg ik zachtjes. Even knijp ik in zijn hand als ik hem 'onze' tekening laat zien.
    "Zie je dat je het kan."

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    `nee echt niet. En als het wel zou geven...` Ze zwijgt even, `dan zou het alsnog mijn eigen schuld zijn." Ze pakt mijn hand en knijpt er even in, waarna ze hem weer loslaat. "En je moet zelf weten wie je, ehm, gaat kiezen. Zolang je er maar gelukkig van wordt," - "Misschien heb je gelijk," Zeg ik en zucht even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Hayley heeft Danny gekust, dat heeft Tyler gefilmd met zijn mobiel en doorgestuurd naar Chrissie]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Wat is er met Hayley en Danny? En wat voor filmpje heeft Tyler precies gestuurd?]


    [Danny en Hayley hebben gezoend -wbw- en Tyler heeft dat gefilmd en naar Chrissie en Alyson gestuurd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    "Kijk wat we hebben gemaakt," Zegt ze zachtjes, wanneer ze de tekening laat zien en even in mijn hand knijpt. "zie je dat je het kan," Vervolgt ze. "Oke, misschien kan ik het wel, maar niet zonder jou" Zeg ik dan glimlachend en kijk haar even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Misschien heb je gelijk,' zegt Danny en hij zucht. Ik kijk hem nog even en waarna ik mijn blik naar de grond laat glijden. 'Ik ga maar weer eens, ik zie je nog wel,' zeg ik tegen hem waarna ik me omdraai en wegloop. Doordat ik in gedachten verzonken ben struikel ik een einde verderop over Jason die in het gras ligt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Ik ga maar weer eens, ik zie je nog wel," Zegt ze, waarna ze zich omdraait en wegloopt. Ik zucht even en laat me weer op het startblok zakken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    "Is goed. Kom dan gaan we," zegt Valerie terwijl ze mij en Tyler achter zich aan trekt. Ondertussen ben ik een beetje in gedachten verzonken. Helaas kon ik gisteren niet naar het feest omdat mijn moeder jarig was en we dat altijd vieren. Ik heb er niet echt spijt van, niet heel veel.
    "Hoe was het feest?" vraag ik, toch een beetje nieuwsgierig.

    Chrissie

    "Gaat het?" vraagt Dave terwijl hij troostend over mijn haar strijkt.
    Ik schud mijn hoofd. Niet huilen, Christina.
    "H-hij heeft haar gekust," zeg ik stil. Het is meer tegen mezelf dan tegen Dave. Ik had het wel kunnen zien aankomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Oke, misschien kan ik het wel, maar niet zonder jou" zegt hij glimlachend.
    Ik kijk hem aan in zijn diep bruine ogen.
    "Je kan het ook alleen," fluister ik zachtjes terwijl ik me naar hem toe buig.
    "Heel goed," fluister ik zachtjes in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    "Mwah het ging wel" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "Je kan het ook alleen," Fluistert ze zachtjes wanneer ze in mijn ogen kijkt en zich naar me toe buigt. "Heel goed," Fluistert ze in mijn oor. Ik draai mijn hoofd en leg een kusje op haar wang. Sorry, ik kon mezelf gewoon niet tegenhouden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    "Mwah het ging wel," antwoordt Valerie.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan.
    "Het ging wel? Dat klinkt niet alsof je plezier gehad hebt. Wat viel er tegen dan?" vraag ik kalm. Ik knijp even in haar schouder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Na de 2 flessen whiskey weet ik dat allemaal niet precies meer" grijnsde ik

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda Cleo Febe Maldini

    Zachtjes drukt Aaron een kusje op mijn wang. Liefjes lach ik naar hem voordat ik zijn voorbeeld volg. Ik verplaats mijn lippen naar de zijne. Van dit droomde ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "H-hij heeft haar gekust," Fluisterd ze, en ik knik medelevend. Zachtjes druk ik een kusje op haar voorhoofd. "Je mag best huilen," Troost ik haar.