Ikheb een idee voor een verhaal, alleen ik denk niet dat ik het in mijn eentje zo goed kan uitschrijven. mijn idee:
Een meisje leeft in een wereld die er voor ons uit zou zien als de middeleeuwen, maar dan anders. Het zou de middeleeuwen zijn, maar dan met een alles overhesende duistere macht, die alles beheerste.
Er zijn verschillende schepsels gemaakt door de heerser die er voor zorgen dat iedereen doet wat er van ze gevraagd wordt. Er is alleen een groepje kinderen die daar tegenin gaan. Dit groepje is allemaal van huis weg gelopen. Ze leven samen in een boomhut, en zorgen ook door stelen en dat soort dingen voor eten en kleding.
De heerser, de oppermacht, is een super slimme bioloog uit onze wereld die door een ongeluk in de andere wereld is gekomen, en daar met een paar simpele trukjes en onderzoeken de schepsels heeft gemaakt. Hij noemt ze naar dingen die in onze wereld 'normaal' zijn, maar waar ze in die wereld natuurlijk nog nooit van gehoord hebben.
sowieso, iemand die vind dat dit een leuk idee is voor een verhaal? Een ophol geslagen super slimme bioloog? Want ik kan aan heel wat biologische termen komen aangezien ik bij een bioloog in huis woon.
En is er iemand die misschien met mij mee wilt schrijven?
"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy