Ik heb al lang een idee in mijn hoofd en nu wil ik het graag samen met iemand uitwerken. Want dan vind ik fijner dan alleen. Dit is het idee
Als ik wakker wordt heb ik even geen idee waar ik ben. Dan opeens herinner ik me weer dat ik vanavond bij persoontje ben blijven slapen. Ik had geen zin om helemaal terug naar huis te gaan. Ik wil weer gaan slapen als ik een scherpe steek in mijn hoofd voel gevolgd door een golf van misselijkheid. Ik sta snel op, terwijl ik mijn best doe om persoontje niet wakker te maken en ren dan naar de badkamer. Nog net op tijd ben ik bij de wc waar mijn hele maaginhoud in beland. O god, zeg dat dit een gewoon griepje is denk ik. Maar ik weet dat niet een gewoon griepje is.Oké, domme uitleg. Maar ik hoop dat jullie het snappen. Nu zoek ik dus iemand die het leuk vind om samen met mij dit verhaal te schrijven met als persoontje iemand van One Direction
Het verhaal gaat over een meisje dat niet lang meer te leven heeft. In de tijd dat ze dat bericht krijgt ontmoet ze ook persoontje. Ze worden verliefd. Maar meisje vertelt de jongen niks over het feit dat ze niet lang meer heeft. Maar ze wordt steeds zieker. Hoe gaat dat verder
Als je wil vul dit in
Naam:
Leeftijd:
Motivatie:
Eerder samen geschreven:
Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee:
Stukje van je schrijfstijl:
Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen:
Wat vind je van het idee:
[ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:57 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one