• Ben weer dom geweest.. ofja. herher.
    ik heb weer een soort van.. afstandsrelatie. pff. like, paar maanden terug leerde ik heb kennen via een game. Gwn normaal en shit, mja nu praten we alsof het aan is tussen ons 2. Maar ik mag dit niet van mn ouders, afstand en via internet. Daar heb ik al héle grote problemen mee gekregen bij mn vorige. Maar hij zegt, we blijven bij elkaar, we wachten gwn tot we op ons zelf wonen (3 a 4 jaar nog ong) en tot dan spreken we gwn stiekem af. Okay.

    Maar nu heb ik met carnaval iemand ontmoet.. Hij is erg lief enzo en hij wilt morgen afspreken. Nou wil ik wel voor hem gaan. Want tja, een afstandsrelatie gaat niet als t niet van je ouders mag en je dus stiekem moet afspreken en misschien pas over 4 jaar goed samen kunt zijn. Maar ik vind 't nu ook zielig tegen die ene te zeggen van ja, dit werkt niet en ik heb iemand ontmoet. Want die van internettt zegmaar, die spreek ik elke dag vanwege een game. We hebben namelijk een clan en spelen zowat elke dag met een paar mensen, we doen mee aan tournamenten enzoo.

    for fucks sake. ._. echt héél kort uitgelegt..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ken je die van internet goed? En ken je hem in het echt? Want weetje, het klinkt misschien hard maar ik zou gewoon voor een leuke jongen in de buurt gaan, dan voor iemand die je over 4 jaar kan zien en dan pas een 'echte' relatie kan opbouwen. Of je moet hem natuurlijk zelf ook leuk vinden, maar zoals ik het lees doe je het uit medelijden.

    Fuuck. Dat lijkt mij wel kut, ja.
    Maar je kan toch ook gewoon vrienden zijn met die afstandsgast? Als je die ene jongen van carnaval leuker vind? Doe dat dan gewoon.
    Maar jij gaat erover. Ik niet. :x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Hirasawa schreef:
    Ken je die van internet goed? En ken je hem in het echt? Want weetje, het klinkt misschien hard maar ik zou gewoon voor een leuke jongen in de buurt gaan, dan voor iemand die je over 4 jaar kan zien en dan pas een 'echte' relatie kan opbouwen. Of je moet hem natuurlijk zelf ook leuk vinden, maar zoals ik het lees doe je het uit medelijden.
    Nope, ik vind 'm ook heel leuk en we hebben ook diepgaande gesprekken. Dus we kennen elkaar wel.. goed ja.

    omg im such an idiot. ik had nog gezegt nooit meer aan zon afstandsding te beginnen -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Als een relatie niet werkt dan werkt hij niet. Dan kun je het wel aanhouden maar dat heeft geen zin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christofer schreef:
    Fuuck. Dat lijkt mij wel kut, ja.
    Maar je kan toch ook gewoon vrienden zijn met die afstandsgast? Als je die ene jongen van carnaval leuker vind? Doe dat dan gewoon.
    Maar jij gaat erover. Ik niet. :x
    Ja, maar ik vind hem ook heel leuk. Maar door die van carnaval vind ik hem minder. Nog steeds heel leuk, maar minder. Vind 't nu gwn fucked up om te zeggen tegen hem het gaat niet werken. Want mijn ex had het drm met mij uitgemaakt, omdat de afstand niet ging. Dus we hebben daar ook een gesprek over gehad, dat ik bang was dat hij dat ook tegen mij zou zeggen. Toen hij zei dat 'ie dat nooit zou doen en gwn rustig zou afwachten die 4 jaar. Maarja :l Nu heb ik dit..


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor een LAT-relatie heb je érg veel geduld en energie nodig. Je moet er veel tijd in stoppen, naar mijn mening, anders gaan ze kapot. Ik heb al 3 jaar lang een LAT-relatie, en dat werkt erg goed. Maar dat ligt erg aan de persoon zelf.

    Neem anders eens wat afstand van hem, en kijk of je hem eht waard vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Voor een LAT-relatie heb je érg veel geduld en energie nodig. Je moet er veel tijd in stoppen, naar mijn mening, anders gaan ze kapot. Ik heb al 3 jaar lang een LAT-relatie, en dat werkt erg goed. Maar dat ligt erg aan de persoon zelf.

    Neem anders eens wat afstand van hem, en kijk of je hem eht waard vind.
    Dat afstand nemen gaat nu wel moeilijk.. like i said, we praten alsof we gewoon met elkaar hebben. pohhh..


    I live for the applause, you will die for it.

    Escritura schreef:
    Voor een LAT-relatie heb je érg veel geduld en energie nodig. Je moet er veel tijd in stoppen, naar mijn mening, anders gaan ze kapot. Ik heb al 3 jaar lang een LAT-relatie, en dat werkt erg goed. Maar dat ligt erg aan de persoon zelf.

    Neem anders eens wat afstand van hem, en kijk of je hem eht waard vind.


    comfort in c h a o s

    Hirasawa schreef:
    Ken je die van internet goed? En ken je hem in het echt? Want weetje, het klinkt misschien hard maar ik zou gewoon voor een leuke jongen in de buurt gaan, dan voor iemand die je over 4 jaar kan zien en dan pas een 'echte' relatie kan opbouwen. Of je moet hem natuurlijk zelf ook leuk vinden, maar zoals ik het lees doe je het uit medelijden.


    Firm believer of all that is magic

    Hyena schreef:
    (...)Dat afstand nemen gaat nu wel moeilijk.. like i said, we praten alsof we gewoon met elkaar hebben. pohhh..


    Iedereen kan afstand nemen als ze dat willen. Vertel hem rustig en eerlijk dat een LAT-relatie erg moeilijk is, en dat je wat tijd nodig hebt om alle opties af te wegen. Blokeer elkeer voor één week, en neem de tijd op alles goed na te denken. dit heb ik zelf ook gedaan aan eht begin van mijn eigen LAt-relatie.

    (Ze woont in Engeland, en ook mijn ouders zijn het er niet bepaald mee eens. Of, nou ja, ze zouden eht neit zijn als ze het wisten.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Relaties... ik vind nog steeds dat je beter bent zonder ze.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.