• Voor school moest ik een tekening maken en het thema was 'Toren van Babel'.

    Dat is het verhaal dat er mensen waren die een toren gingen bouwen om dichter bij God te komen, maar God dacht; 'Heuj, dat wil ik helemaal niet', dus zorgde hij ervoor dat iedereen een andere taal begon te spreken waardoor de toren nooit afkwam.

    Hoe dan ook, ik kreeg er een half jaar voor. Idee bedenken, veeeeeel schetsen en je uiteindelijke idee uitwerken en hier is ie dan:



    Het is op A3-papier, vandaar slechte kwaliteit, hij was te groot om in te scannen ;p
    Ik had er een 8.1 voor ;]
    Eerste indruk voor tekening: 8.5
    En dan nog allemaal cijfers voor mijn proces (7, 9, 7, 9 en een 8)

    Het komt er dus op neer dat de Godin woedend is en i.p.v. verschillende talen overspoelt ze het dorpje en alle mensen. Er komt nl. water uit haar haar. (Le badly drawn water xd)


    So, what do you think? 8D (Ja, haar gezicht is iets scheef)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 feb 2012 - 17:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nice :]. Especially the hair _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mooooi ^^
    - maar is het niet "De toren van Babel" :$


    ~ KONNICHIWA.

    Is het niet 'Toren van Babel' ?

    OT: Dat zou ik nooit kunnen, heb ik geen geduld voor. Geweldig mooi !


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Hahah, typfout ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shogun schreef:
    Nice :]. Especially the hair _O_.


    Lots and lots of work. Holy fucking moly.

    Zat elke dag tot 4 uur op school >3<
    But it was totally worth it ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, het haar en die ogen zijn echt heeeel gaaf.


    Your make-up is terrible

    Close-up gezicht toegevoegd, for who's interested ;p
    Haar hoofd lijkt erg scheef op de foto :l Hmm. No me gusta.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Lots and lots of work. Holy fucking moly.

    Zat elke dag tot 4 uur op school >3<
    But it was totally worth it ;D

    Haha, know what you're talking about :'D. Met mijn Legolas en mijn fanart was ik ook een aantal dagen zoet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Haha, know what you're talking about :'D. Met mijn Legolas en mijn fanart was ik ook een aantal dagen zoet.


    Ik vind het schetsen altijd het leukst en het moment waarop je je tekening eindelijk af hebt en hem trots aan iedereen kan laten zien ;p
    Heerlijk gevoel geeft dat altijd.

    Maar die Lego las tekening was wel vet [:

    Bij deze tekening heb ik alleen geen voorbeeld gebruikt, dus dat was wel pittig.. En het was de eerste keer dat ik echt een neus tekende, normaal was het gewoon een streepje :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand nog tips trouwens? Of goede tutorials? ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaaf (: I like her hair.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Hm, de neus is misschien iets te lang, waardoor de verhoudingen in haar gezicht iets minder kloppen. Maar meer heb ik er niet op te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, de neus is misschien iets te lang, waardoor de verhoudingen in haar gezicht iets minder kloppen. Maar meer heb ik er niet op te zeggen.


    Klopt, haar gezicht is idd iets te lang, maar dat werd pas echt duidelijk toen ik al begon te kleuren zeg maar.
    Hou er de volgende keer wel rekening mee.

    Maar het was ook de eerste keer dat ik een realistisch gezicht tekende, naja, semi-realistisch eigenlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Klopt, haar gezicht is idd iets te lang, maar dat werd pas echt duidelijk toen ik al begon te kleuren zeg maar.
    Hou er de volgende keer wel rekening mee.

    Maar het was ook de eerste keer dat ik een realistisch gezicht tekende, naja, semi-realistisch eigenlijk.


    Nou, ik zou het niet kunnen. :'D Echt goed van je. En zo heel erg valt het niet een op.


    Your make-up is terrible

    Wat is 'ie mooi ;o zoiets zou ik echt nooit kunnen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien