• mijn bioleraar is zo aardig geweest om twee dagen van te voren de proefwerkstof te veranderen... nu moet ik dus binnen twee dagen 20 pagina's kennen..
    maar hoe ga ik die ooit uit mn kop leren?!
    heeft iemand misschien tips ;$?


    I solemny swear I'm up to no good.

    Quizlet uit. Boek open. Samenvatting maken.

    En je gelukkig prijzen dat het maar 20 blz zijn.


    I am an idiot, I move.

    Robbeknol schreef:
    Quizlet uit. Boek open. Samenvatting maken.

    En je gelukkig prijzen dat het maar 20 blz zijn.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik lees het meestal door en dan weet ik het en wat ik niet weet staat toch in de binas.
    Uhm, veel herhalen en samenvattingen schrijven?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Robbeknol schreef:
    Quizlet uit. Boek open. Samenvatting maken.

    En je gelukkig prijzen dat het maar 20 blz zijn.


    Firm believer of all that is magic

    oke, oke,
    ik heb het begrepen :p
    ik bedoelde eigenlijk, hoe je die tekst leert.. nevermind


    I solemny swear I'm up to no good.

    Robbeknol schreef:
    Quizlet uit. Boek open. Samenvatting maken.

    En je gelukkig prijzen dat het maar 20 blz zijn.


    comfort in c h a o s

    Mag dat bij jullie? Belachelijk. Bij ons moet het minimaal een week van te voren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mag dat bij jullie? Belachelijk. Bij ons moet het minimaal een week van te voren.


    tja, dit is ook niet helemaal volgens de regeltjes, maar anders kregen we het proefwerk na de vakantie en dan met een stuk of vijftig bladzijden..


    I solemny swear I'm up to no good.

    samenvattingen maken, en enkel de belangrijkste dingen leren , de rest is doorlezen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Je hoeft voor proefwerken namelijk niet de tekst letterlijk uit je hoofd te leren.


    I am an idiot, I move.

    Als het een onderwerp is dat je interesseert gaat het een stuk makkelijker. Helaas is dat nog niet echt het geval bij mij...
    Veel plezier. Het helpt wel om eventuele begrippen gewoon uit je hoofd te leren. Wij moesten laatst weten wat er allemaal in rode bloedlichaampjes zat, en dat zijn nogal wat dingen, dus dan moet je gewoon hardop zeggen wat er staat, en dan uit je hoofd leren. Helpt echt!
    En als je biologie en verzorging voor jou hebt, staan er al samenvattingen achter het hoofdstuk, maar daar was je dan waarschijnlijk al achtergekomen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."