• [ Ik wist echt neit waar deze moet]
    Wauw ik zit weer eens in mijn opruimfase. Ik vindt opruimen echt leuk op mijn kamer. Muziek, quizlet en opruimen maar. Dit is mijn tweede dag dat ik bezig ben. Ik kan niet tegen rotzooi. Mijn broer die gooit bijna nooit iets weg maar ikaltijd wel. Ik wil een keer zijn kamer opruimen maar dat mag niet:S Wie vindt opruimen nog meer leuk?

    [Ja ik zit in een topicbui vandaag ;)]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 12:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je mag mijn kamer wel komen opruimen
    Ik heb echt een hekel aan dat klusje en mijn kamer is echt een bende


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    Je mag mijn kamer wel komen opruimen
    Ik heb echt een hekel aan dat klusje en mijn kamer is echt een bende

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar moet ik zijnxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hou er ook van! Het is echt heel raar, maar ik hou gewoon van een nette leef/leer omgeving. Hoe rommeliger je omgeving, hoe rommeliger je hoofd, denk ik maar altijd zo.
          Ik heb nu verscheidene kamers van vrienden opgeruimd voor een tientje ofzo. Is echt leuk (':


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik haat opruimen.
    En ik maak ook nogal vaak een troep van mijn kamer waardoor ik vaak op moet ruimen, maar nu weet ik wie ik kan roepen als ik weer eens op moet ruimen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    Ik haat opruimen.
    En ik maak ook nogal vaak een troep van mijn kamer waardoor ik vaak op moet ruimen, maar nu weet ik wie ik kan roepen als ik weer eens op moet ruimen (:
    Ligt eraan waar ergens je woont. Voorij kosten zijn 8 euro voor dichtbij voor verder weg wordt afgesproken. Per uur 2 euro.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik haat opruimen en dat weet je :')


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik haat opruimen en dat weet je :')
    Hahah van jou weet ik dat jaxDxD Serieus mijn vriendin ook en dan heb ik zo de nijging om op te ruimen. Ik erger me echt aan mijn broer ook. Nee dat mag niet weg. Hij gooit alles in zon vak bij bureau die helemaal uitpuilt. en dan vraag ik eht neeeeeee mag niet:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik haat opruimen, maar ik erger mij wel aan de troep in mijn kamer. :W

    Jalouis schreef:
    Je mag mijn kamer wel komen opruimen
    Ik heb echt een hekel aan dat klusje en mijn kamer is echt een bende


    comfort in c h a o s

    Delightee schreef:
    (...)Ligt eraan waar ergens je woont. Voorij kosten zijn 8 euro voor dichtbij voor verder weg wordt afgesproken. Per uur 2 euro.
    Zeeland, Sint-Maartensdijk :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...)Zeeland, Sint-Maartensdijk :')
    Ah provincie buur. Dat is dan 8 euro voorijkosten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan