• Ik ben net terug van een weekendje Nederland , ik ben naar Roompot Weerterbergen ( in Weert) gegaan , & ik vond het echt supper ! ik ben weer helemaal ontspannen !
    en we zijn dan ook vandaag is gepasseerd in Roermond , en het was net carnaval , en ik en mijn familie stonden echt versteld van hoe hevig ze het daar vieren ;o ! echt iedereen bijna was daar verkleed ,zelfs in het restaurantje waar we gingen eten waren ze verkleed, en aan de huizen hingen ook ballonen en slingers , ik vond het echt zalig ! zijn er mensen die daar wonen mss ? ;D en vieren ze het overal in nederland zo hevig ?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:59 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nee, aangezien ze in het midden en noorden van Nederland het niet zo uitgebreid vieren. Meestal word er zelfs rekening met carnaval gehouden qua de voorjaarsvakantie. Maar in het midden en noorden van Nederland word het hier & daar ook gevierd


    Physics is awesome

    Ik ben een echte partyanimal.
    *kuch*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, ik woon in het saaie Friesland waar ze helaas geen carnaval vieren. ):

    Ik vier carnaval!

    En in die gymzaal daar bij het zwembad heb ik een keer gejudood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hehe, I know ;]
    Ja, het gaat hier altijd stevig los ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij ons word het ook best wel achterlijk gevierd. Ik háát carnaval. Ik snap het denk ik niet, maar ik vind het echt vuresuluk.
    En nee, ik ken niemand uit Roermond.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Waar ik woon vieren we helemaal geen carnaval...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    carneval wort vooral geviert in en rond Brabant en op somige plekken waar brabanders zitten. dat komt om dat het nogal een Katoliek feesje is.
    ik vier het wel idergeval.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 23:30 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Vivace schreef:
    Hehe, I know ;]
    Ja, het gaat hier altijd stevig los ;]

    ik vond het echt supper ;D !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik woon in Rotterdam en hier vieren we alleen het antiliaans zomercarnaval.. :'D
    Op mijn oude basisschool vierden we wel altijd een middag 'carnaval', maar dat was omdat 50% van de leraren daar uit Brabant komt haha.

    Brooklyn schreef:
    (...)
    ik vond het echt supper ;D !

    Ik woon trouwens niet in Roermond... Ik woon in hartje Brabant, Heeswijk Dinther... ;]
    Maar daar gaat het ook stevig los ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Fantasia schreef:
    Ik woon in Rotterdam en hier vieren we alleen het antiliaans zomercarnaval.. :'D
    Op mijn oude basisschool vierden we wel altijd een middag 'carnaval', maar dat was omdat 50% van de leraren daar uit Brabant komt haha.


    Zomercarnaval is leuk! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik woon in Brabant en hier vieren ze ook carnaval, maar het is niet zo als in Roermond. Hier zijn de kroegen wel versierd en er is ook een optocht, maar verder de huizen zijn niet versierd en de mensen die in restaurants werken, voor zo ver ik weet, hebben gewoon hun werkkleding aan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vier carnaval ;D Toen wij bij de wok gingen eten was ook 50% verkleed, maar dat is alleen maar leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jabberjay schreef:
    Ik ben een echte partyanimal.
    *kuch*


    26 - 02 - '16