• Errin en ik hebben na jaren van kwezelen en praatjes verkopen eindelijk besloten om samen een verhaal te creëren en na uren te brainstormen en te zuchten, zien we eindelijk resultaat. Onze creatie heeft vorm gekregen.

Hierbij presenteren we u (met trots) onze eerste samenwerking.
    ~
    Prisoners of love

Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

Avenger schreef:
    (...) Het verhaal van de film Titanic is niet waargebeurd Afijn, de ramp natuurlijk wel, maar de romantische draad erdoorheen is compleet fictief.
    Dat weet ik, maar de scheepramp is echt gebeurd. Wij gebruiken de scheepsramp ook en schrijven er iets fictiefs rond.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Errin schreef:
    (...)Dat weet ik, maar de scheepramp is echt gebeurd. Wij gebruiken de scheepsramp ook en schrijven er iets fictiefs rond.

Hmm, ik vind dat er op 't eerste zicht nogal veel gelijkenissen zijn met het fictieve deel van de film ook. Maar kom, jullie zullen er wel wat anders mee doen dan.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Avenger schreef:
    (...)
    Hmm, ik vind dat er op 't eerste zicht nogal veel gelijkenissen zijn met het fictieve deel van de film ook. Maar kom, jullie zullen er wel wat anders mee doen dan.
    De story is nog maar net van start dus ik denk niet dat je nu al zo'n conclusie kan trekken. Uiteindelijk is Catherine niet Rose en zit ze ook niet met haar verloofde op het schip.

Errin schreef:
    (...)De story is nog maar net van start dus ik denk niet dat je nu al zo'n conclusie kan trekken. Uiteindelijk is Catherine niet Rose en zit ze ook niet met haar verloofde op het schip.

Ik heb toch gezegd 'op het eerste zicht'?
    Naar mijn mening lijkt 't er nu op, we zullen wel zien wat jullie er van maken, maar het concept is in mijn ogen niet origineel.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Avenger schreef:
    (...)
    Ik heb toch gezegd 'op het eerste zicht'?
    Naar mijn mening lijkt 't er nu op, we zullen wel zien wat jullie er van maken, maar het concept is in mijn ogen niet origineel.

Niks is hier origineel, dus who cares.

States schreef:
    (...)
    Niks is hier origineel, dus who cares.
    Dat is eigenlijk wel waar en als je origineel bent, wordt het gefaked en is het weer niet meer origineel. Naja Astrid vindt ons verhaal origineel, dus dat zit al goed. (:

States schreef:
    Additional blog
    Je mag zeggen wat je wilt, maar we hebben mooi werk van die blog gemaakt.

Die tumblr :9~

Olive

Authors schreef:

Pretty éh ;d

Authors schreef:
    Tzal wel zijn. ^^
    Er staat ook een sneak peak naar het volgende deel op.

Supermooi geschreven verhaal, dus even allemaal lezen, mensen!

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

Seasons schreef:
    Supermooi geschreven verhaal, dus even allemaal lezen, mensen!
    Hah, bedankt. We doen ons best.