• Mhihi, ik zat vandaag meerdere keren bij die leuke klasgenoot van me in de klas en hij is zo leuk!
    Hij heeft van die prachtige ogen omlijst met sierlijke wimpers. Ik word er bijna poëtisch van! D:

    Okay. Mijn vraag: Hoe maak ik een introverte jongen duidelijk dat ik 'm zeker wel zie zitten? :9~
    Ik had vannacht ook weer zo'n geweldige droom, haha. :'D

    Fuck you Mara, door mijn belofte aan jou ben ik verliefd geworden. :C Dictators horen niet verliefd te worden. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ghehe, nicee.
    Lach en zwaai naar hem als je hem ziet, probeer via via uit te vinden waar hij interesse in heeft en begin daar plotseling over te praten als je hem ziet... Een keer zijn hand aan raken. Dat soort dingen. The boy will be yours.:Y)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jikan schreef:
    (...)

    En dan denk je dat hij niet wegrent?

    Niet als je hem beveelt te blijven zitten ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jikan schreef:
    (...)

    En dan denk je dat hij niet wegrent?


    Nee joh, daar valt toch iedere man voor? :')


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik zit ook met die situatie ik sms er de ganse dag mee en zo schep je er echt een band mee en geef hem gewoon kleine hints, bij hem gaan zitten, als je tegen hem spreekt hem echt recht in de ogen kijken enz... Dan kunnen ze meestal niet wegkijken :Y)


    I'm just beautiful me.

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Dat nooit.







    Who's gonna stop me?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Shogun schreef:
    Valt me beetje van je tegen Adolfina. Zolang je het Rijk maar op de eerste plaats zet (nerd). -Rent gauw naar de carnavalsshop om een niet zo geloofwaardige blonde pruik te halen-.

    Het Rijk staat altijd op de eerste plaats. Daar kan geen enkele man/jongen verandering in brengen. :'D
    En meh, ik ga geen joden vervolgen. Ik wil gewoon wereldoverheersing. Veel leuker. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yoda schreef:
    (...)





    Who's gonna stop me?

    I'm going to stop you. (cat)
    You don't even remember his name! Als je het durft om die naam hier neer te zetten, zal ik genoodzaakt zijn om je te vervolgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh nana, whats his name? :'D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wie biedt? I know zhe name :Y)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    Wie bied? I know zhe name :Y)


    Ik ook :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Absolem schreef:
    Wie bied? I know zhe name :Y)


    IK! IK IK IK!

    omfg, vertel me en ik zeg niks meer gerelateerd aan sex tegen je voor een maand!


    quidquid excusatio prandium pro

    Jikan schreef:
    (...)

    En dan denk je dat hij niet wegrent?


    hangt er vanaf of ze haar shirt aan heeft of niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Woodcroft schreef:
    Sowieso moet jij het voortouw nemen.:Y) Laat ik je dat zeggen. (nerd)
    Misschien z'n nummer hosselen/facebook onschuldig berichtje sturen? Alles gaat via social media/whatsapp/sms tegenwoordig.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Discord schreef:
    (...)

    IK! IK IK IK!

    omfg, vertel me en ik zeg niks meer gerelateerd aan sex tegen je voor een maand!

    Hallo, en ik dan? Ik wil ook wel eens een maand zonder seksgerelateerde opmerkingen! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Hallo, en ik dan? Ik wil ook wel eens een maand zonder seksgerelateerde opmerkingen! (cat)


    Vraag die jongen op een date en je hebt een deal :Y)


    quidquid excusatio prandium pro