HAHAHA!
Nou het begon allemaal ik en Casper naast elkaar moesten zitten bij duits.. We moesten samenwerken enzo. En toen begon ik hem steeds leuker te vinden, dacht ik. maar volgens mij was het meer van: oeh vet ik krijg aandacht van een jongen. maar goed, Dina had toen zijn nummer geregelt op een één of andere manier en we gingen smsen. Eigenlijk praatten we alleen maar via sms en msn met elkaar en op een gegeven moment na school had ik hem dus gevraagd om mee te gaan naar de bioscoop. Hij zei dus ja, is goed. (really dat was een awkward gesprek) we gingen naar James Bond.
Het begon toen al allemaal met het vinden van zijn huis! hahahh, mijn pa bracht ons en we konden het niet vinden.. xd Ik toen gesmst, en toen had hij de straat gesmst (gelukkig zaten we wel in de buurT).
Toen we in de zaal zaten was het echt ram awkard, we hadden nog niks tegen elkaar gezegt, en opeens zegt hij zo: Marit wil je mijn vriendin zijn. --hahah, ik zit me helmaal te beschreuren nu ik dit schrijf-- Eigenlijk dacht ik: wtf dit is te snel. en toen zei ik toch. ja! --heeel dom-- en toen begon de film. en in de pauze begon hij wat over die auto's te praten in de film enzo. en toen zei ik: Ik moet even naar de wc. om van dat awkard moment af te zijn. En ik kwam terug toen de film weer begon.
Na de film stonden we echt 5 meter van elkaar af! HAHAH
En ik voelde me toen echt ram kut! en had hem een mail gestuurd -nog grotere faal- dat ik me er niet fijn bij voel en toen was het uit.. xd
en dat was mijn relatie van 10 uur. xd
Altijd als ik eraan terug denk moet ik echt keihard lachen... haha!
Casper is nu echt super cool in de klas en ik niet en als iemand in de klas erover begint, iedereen weet het, dan is het echt zo: neeeee er was echt niks, we zijn alleen naar de film geweest en toen is het niks geworden. xd
every little thing is gonna be alright.