• I LOVE YOU ALL SO MUCH <3

    Dat filmpje blijft staan, want hij is stoer.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:42 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    youngforever schreef:
    (...)

    oke,
    nou eerst kwamen evelien en ik aan in de stad. En toen had ik honger dus gingen we naar de febo. En toen kwamen Fabienne en Bram. En daarmee zijn we naar de salon gegaan. Fabienne naar binnen gekregen met Evelien`s ID (: En daar was het echt druk, toen kwamen Mike en Mark. Nog heel even in de salon geweest maar omdat het zo druk was gingen we naar het wapen. En toen we daar heen liepen had ik het super koud. Mike vroeg of ik het koud had. Ik ja zeggen, en toen mocht ik zijn jas aan ;3 Toen stonden we in de rij bij het wapen omdat ze daar niet te veel mensen binnen laten. En toen sloef hij eerst heel voorzicht zijn arm om mijn heupen. Ik ging wat dichter tegen hem staan als teken dat het goed was. Na eventjes gewacht te hebben mochten we naar binnen. En toen stonden we daar en toen kwam hij achter me staan, en dan zijn armen om me heen. En zo hebben we daar echt heel lang gestaan. En toen paar kusjes gegeven enzo. Na uurjte of langer gingen we nog ergens anders heen geen idee hoe het heet. En daar hebben we echt gezoend. En omg hij lacht echt zo lief. En dan weer terug naar het wapen weer gezoend. En nog wel paar keer. Eigenlijk de hele tijd met hem gestaan. Veel kusjes gegeven enzo, veel gelachen. Het was gewoon echt super <3


    wat een verhaal

    WAT LIEEEEEF <3


    Some things are changing too much.

    euhm, het is nog niet officieel gevraagd, ik weet ook niet of dat komt. Misschien zaterdag want dan gaan we naar de film. Maar bij sommige als je ouder bent dan vraag je niet echt meer ofzo... al hoop ik dat hij dat eigenlijk wel doet ;$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    BUT HERE IS MY NUMBER

    SO CALL ME MAYBE.


    Some things are changing too much.

    just watching the justin bieber movie n i cant wait to do the 1D tourrrrrrrrr

    tweet van liam.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    euhm, het is nog niet officieel gevraagd, ik weet ook niet of dat komt. Misschien zaterdag want dan gaan we naar de film. Maar bij sommige als je ouder bent dan vraag je niet echt meer ofzo... al hoop ik dat hij dat eigenlijk wel doet ;$


    Ja ik wilde het net zeggen, op deze leeftijd wordt dat meestal niet meer echt geraagd he. Maar dus ik vind het enorm schattig !


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Ja ik wilde het net zeggen, op deze leeftijd wordt dat meestal niet meer echt geraagd he. Maar dus ik vind het enorm schattig !



    ja daarom, haha ik vind het zelf echt ongelooflijk hihi ;3 en ik hoop wel dat het wat wordt, hij lacht serieus zo lief. En hij is ook net wat groter ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    (...)


    ja daarom, haha ik vind het zelf echt ongelooflijk hihi ;3 en ik hoop wel dat het wat wordt, hij lacht serieus zo lief. En hij is ook net wat groter ;3


    Helemaaal perfect dus eigenlijk ^^


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Helemaaal perfect dus eigenlijk ^^


    ja maar hij is voor wat ik nu van hem weet en in hoe ver ik hem al eigenlijk ken, echt wat ik altijd in een jongen heb gezocht... Gewoon een leuke, lieve jongen, die me accepteert zoals ik ben. En die niet echt zo'n jongen is die echt standaard is zeg maar... hij rijd ook paard en ik dacht eerst, ow jak, ik heb niks met paarden. Maar het hoort gewoon bij hem en als ik er zo over nadenk vind ik het eigenlijk nog best wel wat hebben. haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oh wat schattig, het is gewoon al schattig hoe je over hem praat ^^


    i'm broken, do you hear me.

    Haha, tja. Ik zie zaterdag wel hoe het verder gaat (: ik hou jullie sowieso op de hoogte


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    oke, ik verveel me. Alweer.


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    i'm broken, do you hear me.

    haha, die ken ik ;3
    elke keer als ik die zie, ben ik zo trots


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ja ik verveel me dus ga ik foto's terug kijken
    HAHAH


    i'm broken, do you hear me.

    haha, ik luister nu heletijd naar call me maybe xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.