• Vandaag ben ik samen met mijn ouders eventjes naar het outletcentrum Rosada in Roosendaal geweest. Ik was op zoek naar een spijkerjasje, maar was er niet echt van overtuigd dat ik dat of iets anders leuks daar zou kunnen vinden, omdat de meeste winkels daar kleding verkopen die niet onder mijn smaak vallen.
    Gelukkig heb ik bij de Levi's store toch nog twee leuke shirtjes gevonden die ontzettend waren afgeprijsd én ik heb het soort spijkerjasje gevonden waar ik naar op zoek was. Ik was dus aardig verrast en heel erg blij, haha.
    Wie is er nog meer wel eens verrast tijdens het winkelen?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:11 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik dus niet.. ik was gister te winkelen en heb met men moeder 4 uur in de stad geslenterd en we konden helemaal niks vinden! en het ergste komt nog, toen begon het te regenen en toen waren we bij de auto hadden we ook nog een boete! dusja.. niet geslaagd dus..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik eigenlijk amper, want meestal als ik iets zoek vind ik het nooit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, hoor. Een echte verassing! Het verbaast me dat ookal ben je verast, je dit nog kan zeggen.

    Nee, niet echt neen, ik ben nog niet verrast tijdens het winkelen.

    Haha, sorry, ik moest het gewoon zeggen. Ik heb ook die fout al gemaakt^^.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:09 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rosada betekent Converse shop!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    titel veranderd ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    titel veranderd ;)

    Dankjewel!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat leuk! Ik ben meestal te kieskeurig waardoor ik niets vind. :c


    Your make-up is terrible

    Hmm, ik kom vaak dingen tegen waar ik net niet genoeg geld voor bij me heb D:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:20 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik word wel eens op zo'n onaangename manier verrast bij het winkelen, dat wil zeggen dat je iets heel leuks tegenkomt en uiteindelijk op het prijskaartje ziet dat het veel te duur is (cat)


    “Love is a contradiction.”

    Alle leuke kleding past mij nooit, te groot. En dat blijft telkens een verassing.


    Take risks and conquer your fears.