• De mijne:
    -BLIJF ER VANAF, serieus dat is de eerste stap
    -gezond eten, veel water drinken of green tea
    -je gezicht dagelijks wassen
    -niet met make-up slapen
    -sporten, buitenkomen, sauna, stressloze dingen doen
    -Estee Lauder skincare of shiseide
    Wat zijn jouw tips?


    All I have in life, is my imagniation.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    het is lief dat je me wilt helpen (:
    maar mijn zus heeft ook een slechte huid, dus ik heb het van haar denk ik
    en ik hou niet zo van sauna en zonnenbank, heb er trouwens het geld niet voor, en mn ouders gaan dat niet voor me betalen hoor
    erg leuk, volwassen zijn :')


    Sauna is niet duur hoor, als je naar een openbaar zwembad gaat waar ze dat hebben is de inkom meestal 5euro endan kan je sauna'en, zelf heb ik geen idee hoeveel zonnenbanken kost maar volgens mij was dat ook niet echt schandalig, anyways good luck!


    All I have in life, is my imagniation.

    Tourist schreef:
    (...)

    Sauna is niet duur hoor, als je naar een openbaar zwembad gaat waar ze dat hebben is de inkom meestal 5euro endan kan je sauna'en, zelf heb ik geen idee hoeveel zonnenbanken kost maar volgens mij was dat ook niet echt schandalig, anyways good luck!


    maar ik ben er ook helemaal niet meer mee bezig
    mijn huid is gewoon zo en ik moet ermee leren leven en dat doe ik ook ;)
    ik gebruik ook geen make-up enzo, want dat verstopt je poriën en daardoor onstaan dan ook puistjes

    en als ik 5 euro uitgeef dan ben ik al blut haha
    ik ben echt arm

    -Estee Lauder skincare of dat andere merk.

    Het maakt echt niet uit van welk merk je gezichtsverzorging gebruikt en Estee Lauder is nou niet echt verzorging voor een 16-jarige. Kruidvat eigen merk werkt voor mij prima en misschien vindt iemand anders het prut.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hmm I don't know haha, ik heb over het algemeen niet veel puistjes. ^^ Maar ik gebruik meestal zo'n anti-spot roll-on van Garnier of gewoon facewash gel of een zuiverende tonic. (cat) Werkt super goed.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Zeker geen oplossing, maar misschien wel om je wat beter in je vel te voelen indien dat een probleem zou zijn; Foundation! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tegen sommige dingen kan je echt niets doen hoor. Er zijn zat mensen die er last van hebben en waar crèmes of pillen of gezond eten niet helpen. Dat is nu eenmaal zo, iedereen heeft een verschillende huid.
    Daarbij, naar een zonnebank gaan is ook niet de oplossing van dat probleem hé. Dat is gewoon heel slecht voor je huid.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er af af af af af blijven. Dat is mijn grootste fout.


    Let the Night embrace you

    Ik zou graag een hele lap tekst met goedwerkende adviezen willen schrijven, maar verassend genoeg heb ik bijna nooit last van puistjes of mee-eters. *AFKLOPPEN AFKLOPPEN AFKLOPPEN* Maar ik ben het wel met TOURIST eens (;
    En vooral NO STRESS! Daar krijgen de meeste mensen puistjes/mee-eters van..



    Wat je wel zou kunnen proberen (wat ik ook doe): eens in de week je hormonen bij elkaar roepen en degene eens flink bewerken met een zweep die er een zooitje van maaktte. Dan gedragen ze zich wel, en bombarderen je niet met puisten en mee-eters. (:

    Brave hormonen... Braaaaaaf!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 10:31 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss