• Ik voel me lonely.
    Ik zit lekker in m'n eentje thuis, terwijl mijn 2 beste vriendinnen samen carnaval vieren en mij niet mee hebben gevraagd.(cat)
    Heel chill enzo. Wie is er nog meer lonely vanavond? ):


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ikkeeeh, iedereen viert carnaval hier, ik haat het dus blijf ik lekker thuis en hoor de regen tegen mijn raam aantikken en bedenk me hoe zeiknat en hopelijk ook ijskoud mijn vriendinnen wel niet moeten zijn, géweldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    me, maar dat komt meer omdat ik nog half ziek ben
    waarom had je niet zelf gevraagd of je nog mee kon?
    well, it's still mean of them though


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik! Ik ben ziek en mijn beide ouders zijn weg ;(
    Maar mijn broer is wel thuis.


    effort never betrays you

    Ik zit ook een beetje lonely in m'n kamer een zak chips op te eten en te leren voor m'n frans omdat ik geen leven heb..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Aardig van je 'beste' vriendinnen zeg.

    Ik zit altijd alleen in mijn mini-kamertje.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:32 ]


    Firm believer of all that is magic

    Zijn dat dan wel vriendinnen van je? Zo zou ik ze niet noemen...
    Maar ik ben ook lonely... Ik heb nog een halve oorontsteking en daarom heb ik besloten vandaag en morgen niet te gaan carnavallen... Ik weet nog niet of ik dat maandag of dinsdag ga doen, maar ik kijk nog wel...


    Deep inside, I've never felt alive

    xGuitarHerox schreef:
    me, maar dat komt meer omdat ik nog half ziek ben
    waarom had je niet zelf gevraagd of je nog mee kon?
    well, it's still mean of them though


    Ik haat het om mezelf uit te nodigen. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn vriend ligt in mijn bed op dit moment. Dus nee ik ben niet alleen (cat)


    -

    Zialled schreef:
    Aardig van je 'beste' vriendinnen zeg.

    Ik zit altijd alleen in mijn (mini-)kamertje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zit momenteel in de woonkamer met mijn vader en moeder. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb ook een lonely avond. Niet dat ik hier alleen zit (mijn ouders ook), maar toch heb ik het gevoel dat ik lonely ben. Mijn vriend is aan het werken en gaat straks nog uit en hier zit ik dan.

    En dat vind ik best wel gemeen van die vriendinnen. Hoezo hebben ze jou niet meegevraagd?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga zo lekker boksen kijken met mijn ouders. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben aan het oppassen.. Check het forum


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik zit lonely met mijn vader in de woonkamer terwijl we net 2 voetbalwedstrijden gekeken hebben. En mijn broers zitten boven los te gaan met drank voordat ze uitgaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Negligible schreef:
    Ik heb ook een lonely avond. Niet dat ik hier alleen zit (mijn ouders ook), maar toch heb ik het gevoel dat ik lonely ben. Mijn vriend is aan het werken en gaat straks nog uit en hier zit ik dan.

    En dat vind ik best wel gemeen van die vriendinnen. Hoezo hebben ze jou niet meegevraagd?


    Geen idee waarom. Ik las alleen net hun status op Facebook. Krijg zin om op "vind ik leuk" te drukken :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.