• Verwijder deze topic

    Hallo,

    Ik heb een idee voor mijn verhaal gekregen door NL. We moesten een opdracht maken, het achterliggende verhaal van het krantenartikel. Ik vond het heel leuk om te doen en mijn idee was om hem hier op Quizlet te plaatsen. Alleen dan wel een iets andere versie, ipv uit een jongen vanuit 1 meisje.

    Dit zou ongeveer een deel van de proloog kunnen worden:

    Maar nu besluit ik te vragen waar papa is. Dus zeg ik tegen mama ,’Waar is papa?’ ‘Dat weet ik niet, maar volgens mij naar een of andere vakbondsvereniging’, zegt ze en ze begint te huilen. Ik probeer haar te troosten, maar dat helpt niet. Dus ik ga spelen met mijn barbies. Naar een halfuurtje is ze uitgehuild en gaat opeens de bel. Mama loopt naar de deur. ‘Mama, is dat papa?’ ,vraag ik en ik loop naar de deur toe. Maar dan zie ik mama met een onbekende man naar buitenlopen. Ik ga in de deuropening staan om te kijken wie het is. De man heeft een bivakmuts op en een pistool in zijn hand. Mijn moeder draait zich om, om naar binnen te gaan. Omdat ze weet dat dit niet goed is, maar ze is te laat. Mama wordt in haar rug geschoten. Ze slaakt een gil en valt dan op de grond. Waar de man heengaat zie ik niet. Ik ren meteen naar mama toe en hoor nog een knal. Ik kijk even om en ik zie dat de man zich zelf in zijn hand heeft geschoten. Als ik bij mama ben roep ik, ‘Mama, mama hoor je mij’. Maar ze zegt niks terug. Ze ligt stil op de grond en heeft een wond op haar rug. ‘Mama’, roep ik huilend. ‘Mama, gaat het wel.’ Als ik om kijk zie ik dat de halve buurt erbij staat. Ik ben in shock, waarom zou iemand mama neerschieten? Ze is de aardigste mama die ik me kan wensen.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Eerlijk zijn
    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:01 ]


    Take a breath & let the rest come easy

    lijkt mee een leuk idee (;

    x


    Be happy and Be free, that's the only thing you need to be...

    Is wel een beetje zielig. ik zit hier met tranen in mijn ogen. Maar als je dat voor elkaar krijgt (is niet heel moeilijk) heb je wel iets goeds geschreven.

    xoxox


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    HORANGIRLx schreef:
    Is wel een beetje zielig. ik zit hier met tranen in mijn ogen. Maar als je dat voor elkaar krijgt (is niet heel moeilijk) heb je wel iets goeds geschreven.

    xoxox


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind de zinnen nogal kort, en weinig details. Zo zou ik het niet fijn vinden om te lezen. Het idee is goed, maar het schrijven kan beter. Sorry als je dit hard opvat.

    Bangarang schreef:
    Ik vind de zinnen nogal kort, en weinig details. Zo zou ik het niet fijn vinden om te lezen. Het idee is goed, maar het schrijven kan beter. Sorry als je dit hard opvat.

    Dit, maar het idee vind ik ook niet zo geweldig.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het idee wel leuk. Beter dan al die fanfiction shit waar al veelste veel van is.


    26 - 02 - '16

    -> Slotje op aanvraag topicstarter


    I am an idiot, I move.