• Op deze saaie vrijdagavond heb ik een nieuwe app ontdekt, namelijk Draw Something.
    Je kan de gratis versie downloaden op je iPhone/iPod of een andere android en dan moet de ene persoon iets tekenen waarna de andere moet raden wat het is. Het is wel in het Engels, dus ik weet niet of dat erg is lol.
    Anyway, als jullie willen kunnen jullie hier je username posten, en anders voeg mij maar toe: mvdg

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    As travars

    *zoekt hem op in de appstore* Looks awesome *drukt op instaleer* Mijn username is ColouredWind :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    *zoekt hem op in de appstore* Looks awesome *drukt op instaleer* Mijn username is ColouredWind :3


    yay ik voeg je zo toe hihi


    As travars

    Skaro schreef:
    (...)

    yay ik voeg je zo toe hihi

    Ik wacht tot jij het raad terrible drawing


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Even installeren :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe wist je mijn woord? O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    Hoe wist je mijn woord? O.o


    hahaha ik dacht eerst cat, maar dat kon niet. En vooral omdat er onder maar een aantal letters staan, waar je dat woord uit moet halen. Dus had ik hem nog snel ook


    As travars

    Absolem schreef:
    Even installeren :Y)

    Ben jij Nynk S.?

    @Skaro
    Succes met deze :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja, blijkbaar D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ohh dat speel ik altijd op Speeleiland hehe. (cat) *geen iPhone/iPod*


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik doe mee: Progeny
    ^^


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ik doe mee: Progeny
    ^^

    It's oooon (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgensmij heb ik de verkeerde gepakt want bij mij wordt er niet gevraagd een username te maken :s


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je moet zelf een username kiezen bij dat dingetje rechts in de hoek en dan 'account'

    En bring it on NYNKE!


    everything, in time

    Niet beschikbaar op mijn telefoon, jammer.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Humble schreef:
    Je moet zelf een username kiezen bij dat dingetje rechts in de hoek en dan 'account'

    En bring it on NYNKE!

    Ach joh. Dat vogel ik nog wel een keer uit. Ben ik nu veel te moe voor :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"