• Ja hoor,
    Het is 2u 's nachts en iedereen van mijn klas is nog hard aan het werk voor onze stagevoorbereidingen. Maar die leerkrachten? Die liggen nu lekker lui in bed. En dan verwachten ze dat wij morgenochtend om 8u alweer lekker fit en uitgeslapen in hun saaie les zitten?? O.o
    Stomme leerkrachten!! =(
    Gewoon effe melden, weetje, denk dat er wel meer mensen zullen zijn die de frustratie snappen?? xD

    Xx (K)

    Edit: de stage opdacht = lesvoorbereidingen schrijven, gisterenavond (=18u) kregen we pas een thema door. Dus al zeker niet mijn eigen fout.
    + De lector moet het niet nalezen, dat doen de mentoren.Dus GEEN werk voor de leerkrachten, wel voor de leerlingen en mentoren...

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 8:06 ]

    Eigen schuld. Eerder op tijd beginnen, dan hoef je ook niet 's nachts nog door te werken.


    -

    Maar hoelaat of wanneer zijn jullie er aan begonnen? Want stel, je hebt het uitgesteld is het je eigen fout dus ja.

    Eigenlijk altijd ligt het dan aan je planning. Ik heb soms ook tot diep in de nach moeten werken om alles op orde te krijgen. Maar dat was dan mijn eigen schuld (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jep, daar zijn leraren leraren voor. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nouja maar bedenk je even. Stel, een leraar heeft 7 klassen. Hij geeft voor elke klas 1 essay van 2 kantjes op. Dan heeft hij dus in een klap 360 kantjes na te kijken van allemaal leerlingen die ook nog eens feedback willen. Dát is dan nog maar 1 opdracht tussendoor. Maar waarschijnlijk 2/3 weken later moet hij alweer een opdracht opgeven waar hij net zoveel voor na moet kijken. I shouldn't complain about the amount of work you have compared to a teacher if I were you.

    4700e post

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 7:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Nouja maar bedenk je even. Stel, een leraar heeft 7 klassen. Hij geeft voor elke klas 1 essay van 2 kantjes op. Dan heeft hij dus in een klap 360 kantjes na te kijken van allemaal leerlingen die ook nog eens feedback willen. Dát is dan nog maar 1 opdracht tussendoor. Maar waarschijnlijk 2/3 weken later moet hij alweer een opdracht opgeven waar hij net zoveel voor na moet kijken. I shouldn't complain about the amount of work you have compared to a teacher if I were you.

    4700e post

    Ja , maar leerkrachten kiezen daar bewust voor wanneer ze besluiten dat ze dat willen worden & ze krijgen er voor betaald (cat)
    & daarbij staat er in het topic dat ze het pas om 6 uur te horen kreeg, en dat de mentoren het na moeten kijken, niet de leerkrachten.

    ontopic. Mag dat wel eens?
    Ik bedoel, ik weet niet hoeveel werk het was natuurlijk, maar als het zoveel was dat jullie zolaat nog bezig waren , vind ik dat ze dat niet eens kunnen maken. Dien een klacht in of zo ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    school sucks maar dat wist ik allang :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ja , maar leerkrachten kiezen daar bewust voor wanneer ze besluiten dat ze dat willen worden & ze krijgen er voor betaald (cat)
    & daarbij staat er in het topic dat ze het pas om 6 uur te horen kreeg, en dat de mentoren het na moeten kijken, niet de leerkrachten.

    ontopic. Mag dat wel eens?
    Ik bedoel, ik weet niet hoeveel werk het was natuurlijk, maar als het zoveel was dat jullie zolaat nog bezig waren , vind ik dat ze dat niet eens kunnen maken. Dien een klacht in of zo ;x

    Normaal mag dat zeker niet het zijn zo'n euhm 40 tot 50 pagina's volgeschreven in de vorm
    Juf zegt: '....'
    Kinderen antwoorden: '...'
    Je moet dus eigenlijk 40 à 50 pagina's volschrijven met wat je letterlijk gaat zeggen in je les!! O.o
    Tuurlijk is dat niet toegelaten het zo laat de doen, maar het opleidingshoofd zegt dat ze er niets aan kan doen.... :(

    Ik zou me gewoon ziek melden, jammer dan maar als ik er niet zelf voor kies om tot twee uur s´nachts aan het werk te zijn dan verdom ik het ook.

    En daarbij kan je niet ergens anders een klacht in dienen want je hebt recht op voldoende nachtrust


    Physics is awesome

    Ik wist dat iedereen ging reageren met; had je maar eerder moeten beginnen. Maar ik ken het! Wij hebben dat ook altijd. ;s en eerder beginnen is geen oplossing als je lui bent. :Y) Ja, er stond bij dat je de opdracht pas laat kreeg, maar ik ben gewoon lui. Ik zou ook boos worden idd!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    Ik wist dat iedereen ging reageren met; had je maar eerder moeten beginnen. Maar ik ken het! Wij hebben dat ook altijd. ;s en eerder beginnen is geen oplossing als je lui bent. :Y) Ja, er stond bij dat je de opdracht pas laat kreeg, maar ik ben gewoon lui. Ik zou ook boos worden idd!

    Dat lui zijn ken ik ook wel, ik heb de hele vakantie nu volgepland met examen taken =( Maar, daarentegen de opdracht is toch afgeraakt, ook al lag ik pas om 4u in mijn bed en moest ik er om 6u weer uit =( Maar het is me gelukt!!! =P

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ja , maar leerkrachten kiezen daar bewust voor wanneer ze besluiten dat ze dat willen worden & ze krijgen er voor betaald (cat)
    & daarbij staat er in het topic dat ze het pas om 6 uur te horen kreeg, en dat de mentoren het na moeten kijken, niet de leerkrachten.


    Dat stond nog niet in het topic toen ik postte. Ze heeft het aangepast. Maar zij zegt van: Ja, die leraren liggen lekker in bed. Maar die hebben genoeg werk te doen. Tuurlijk kiezen ze daarvoor, maar dat doet niet af aan het feit dat ze het wel hebben.

    Maar srs, als je dat om 6 uur te horen kreeg, is dat wel écht belachelijk D:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 15:17 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    That sucks.


    26 - 02 - '16