• Die fietsenstallingjongen waar ik gisteren voer vertelde was er vandaag weer, Laura en ik gingen expres na school even langs waarnaar we hem zagen. We liepen naar een café'tje waar we heb een brief van 5 kantjes hadden geschreven met 'Hey Tompoes/Henk' en dan zo'n heel melig kutverhaal en onze telefoonnummers lol, nou gaan we terug staan we nog wat raar te doen bij de fietsen, komt zijn vriend op ons af: 'Jullie hadden gisteren toch zijn nummer gevraagd?' 'Ja' 'Oh ik dacht dat 'ie loog, zal ik 'm de groetjes doen, btw, hoe heten jullie?' 'Sevda en Laura, hoe heet hij?' '(naam)' Nou, komen wij even later daar aan, zijn vriend helemaal vrolijk: 'Willen jullie zijn msn?' 'Jaaa!' (naam) -Kijkt met een dodelijke blik naar zijn vriend die zijn msn opschrijft en aan mij geeft. Dus we lopen zo door, geven nog snel die 3 delige brief en roepen in koor: 'Dag (naam)!' om vervolgens te vertrekken.

    Eenmaal thuis elkaar steeds sms'en en wachten op een sms'je, nu heeft Laura een sms'je gekregen (Haar nummer stond bovenaan) en even later ikke ook een en nu gaan we helemaal fangirlen en vrolijk doen, lol:3

    I'm having an awesome after-valentinesday, ookal vinden we allebei een ander leuk :'3


    Let it come and let it be

    Lol en dan zeggen ze dat jongens erg zijn. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Hahah, das leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lycaon schreef:
    Lol en dan zeggen ze dat jongens erg zijn. :'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hahaha, ja zo kan het ook natuurlijk ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Awesome. :Y) Ik wil ook een after-valentinesday. :')

    Hahaha, LOL.


    There's power in the words you whisper.

    Haha, wat leuk! Ik vond het al grappig gisteren, maar dit is nog genialer xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    Haha, wat leuk! Ik vond het al grappig gisteren, maar dit is nog genialer xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Edinburgh schreef:
    Hahaha, LOL.


    i put the fun in funeral

    Lycaon schreef:
    Lol en dan zeggen ze dat jongens erg zijn. :'D

    Mihihi:Y)


    Let it come and let it be

    Woodcroft schreef:
    Hahaha, ja zo kan het ook natuurlijk ^^


    comfort in c h a o s

    Edinburgh schreef:
    Hahaha, LOL.


    26 - 02 - '16

    Unplugged schreef:
    Awesome. :Y) Ik wil ook een after-valentinesday. :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.