• Ik zit nu al sinds het begin van de les (9.50u) met mijn mobiel op mijn boek en ze zegt er nog steeds niks van...
    Hebben jullie ook zulke domme leraren?

    Edit: blijkbaar schijn ik mijn leven te verpesten door niet op te letten in de les... Dankje voor het compliment, maar ik lette wel op, alleen niet nu. Ik had het allemaal al gehoord en ik snapte het helemaal, dus... En ze was na de les nog naar me toe gekomen en ze had toen gevraagd of ik het allemaal wel snapte enzo, omdat ik dus met mijn mobiel bezig was. Maar het zal wel...

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 15:31 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Louisaaa schreef:
    Nouja weetje jij verkloot je toekomst en haar interesseert het niet omdat zei al geslaagd is enz. Daarom zegt ze er denk ik niks van.


    To love is to destroy.

    Louisaaa schreef:
    Nouja weetje jij verkloot je toekomst en haar interesseert het niet omdat zei al geslaagd is enz. Daarom zegt ze er denk ik niks van.

    Lol net alsof jullie zo schijnheilig zijn en nooit met jullie mobiels zitten, lol. Wij hebben ook zo'n lerares en pas als ze boos op je wordt voor iets anders zegt ze er wat...


    Believe in yourself.

    Ahh come on guys. En niemand van jullie doet zeker ooit iets onder de les wat eigenlijk niet mag. Jullie zitten allemaal aandachtig te luisteren, maken altijd jullie huiswerk en halen braaf alleen maar tienen. Om nou te zeggen dat ze hier haar toekomst mee verkloot.. xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zippo schreef:
    (...)
    Lol net alsof jullie zo schijnheilig zijn en nooit met jullie mobiels zitten, lol. Wij hebben ook zo'n lerares en pas als ze boos op je wordt voor iets anders zegt ze er wat...


    Nee, ik doe dat nooit. Je mag me wel schijnheilig noemen als je dat prettig vind en je jezelf daardoor beter voelt, maar ik doe dat nooit.


    Your make-up is terrible

    Ik sms ook zovaak in de les, allemaal domme leraren. (cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louisaaa schreef:
    Nouja weetje jij verkloot je toekomst en haar interesseert het niet omdat zei al geslaagd is enz. Daarom zegt ze er denk ik niks van.

    LOL alsof ze meteen haar toekomst vergooit door haar mobiel op tafel te leggen. Ik kom mijn hoorcolleges veelal door met Facebooken (oh my go0od check haar es stoer doen jongeh!), eten en ja, zelfs smsen en ik heb een week terug m'n propedeuse op mogen halen en heb nul herkansingen tot nu toe. Om toe te voegen: dan doe je het redelijk goed als HBO-student.
    Ik vind dat mensen hier gigantisch schijnheilig over doen, alsof we allemaal a bunch of straight A students zijn. I don't believe that shit...

    ON: misschien interesseert het haar vrij weinig, ik weet het niet :/. Bij ons maken ze er geen punt van en mogen we ook eten tijdens de les (dit ook omdat er geen vaste pauzes zijn en je toch wat moet) zolang we anderen maar niet lastigvallen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 15:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wandering schreef:
    Ahh come on guys. En niemand van jullie doet zeker ooit iets onder de les wat eigenlijk niet mag. Jullie zitten allemaal aandachtig te luisteren, maken altijd jullie huiswerk en halen braaf alleen maar tienen. Om nou te zeggen dat ze hier haar toekomst mee verkloot.. xd.


    The sun will rise and we will try again.

    Ongesteld allemaal?

    Bangarang schreef:
    Ongesteld allemaal?


    26 - 02 - '16

    Bangarang schreef:
    Ongesteld allemaal?


    ja srsly xD,
    je vergooit je toekomst heus niet als je met je mobiel zit te klooien. De meeste mensjes doen dat, en die slagen heus wel.
    Je word niet ineens een wc schoonmaker als je dat doet (joehoe)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Oscuro schreef:
    (...)

    ja srsly xD,
    je vergooit je toekomst heus niet als je met je mobiel zit te klooien. De meeste mensjes doen dat, en die slagen heus wel.
    Je word niet ineens een wc schoonmaker als je dat doet (joehoe)
    Nee natuurlijk niet en daar gaat het bij mij ook niet om. Ik vind het persoonlijk triestig dat ze haar leerkacht een dom wijf noemt omdat ze er niks op zegt terwijl in veel andere scholen zware straffen kunnen opgelgd worden voor gsm-gebruik tijdens de les. Ze zou haar dus juist dankbaar moeten zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Das slecht van die lerares en dom van jou, zou ik zeggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    OKe je moet het zelf weten...
    ik doe het zelf niet maar teken wel voor de leraar omdat ze denken dat ik toch ga slagen.
    maar alle scholen zijn verschillend.
    maar je kan toch wel ff op je mobiel, ik denk dat het niet verstandig is(eigen probleem), want je kan het allemaal ook thuis doen enzzzz...

    dus ben ik het met Pollux eens :Y)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Slotje op aanvraag