• heej ik heb rollen nodig voor het nieuwe verhaal van mij en ilovemalik

    I feel so freaky tonight
    And I need someone to make me feel alright
    So bring your body here baby
    Lady have no fear
    I'm gonna fulfill your fantasies
    Just as long as you
    Sex me baby

    Come over here and let me take off your clothes
    Things I wanna do to you, nobody has to know, no baby
    So lay your body right here
    Lady have no fair
    Cause ecstasy is near

    Now let me feel your body next to mine
    Cause girl I wanna see you sweat
    Oh, you're so very wet, baby
    Now put me inside of you
    Do what you wanna do
    Cause you got a need for me
    And I got a need for you

    Hmmm, let me kiss you in the right place
    So I can see, 'sex me baby' ,written on your face
    Slow baby, slow baby, steady as we go
    Up and down to a 69 temple
    Yeah, now through your body all around
    And let me hear you make the 'oh ah' sound
    Cause I'm your loverman
    So call your other man, and say you've found another man




    verhaal

    het plaatjes paste er niet helemaal mooi op.. hihi sorry


    Rollen nodig voor:

    -rol van de vriendinnen van de jongens
    -de hoofdrol haar vriendinnen
    -bijrolletjes die we along the way kunnen gebruiken


    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Uiterlijk(het liefst met foto):
    Extra:
    Waarschuwen als we echt beginnen?:

    thanks xxx!(flower)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 23:07 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    trouwens, jou meisje is toch bekend? hoe heet ze?


    Ashley benson. Bedankt voor de rol!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:16 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    (...)

    Ashley benson. Bedankt voor de rol!


    OWJA! haha nouja jij bedankt voor het rolletje!<3
    en het was geen offence ofso voor de mensen die steeds de zelfde rollen gebruiken hoor maar ik wil wel origineel blijven in hoeverre dat kan (;
    xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol: Vriendin Niall.
    Volledige naam: Lauren Rose McCoy
    Leeftijd: 17. Geboren op 26 mei 1994.
    Karakter: Lauren is het soort meisje dat je aan je ouders wilt voorstellen. Ze haalt goede cijfers, ze is sociaal, ruimt altijd haar eigen troep op, ze is betrouwbaar, beleefd , zorgzaam maar vooral eerlijk. Ze staat altijd voor anderen klaar en verteld nooit dingen door. Wat mindere eigenschappen van Lauren zijn dat ze het niet snel zal laten merken als ze het ergens niet mee eens is, ze laat zich gauw dingen wijs maken en ze laat zich makkelijk leiden door anderen. Lauren is het soort meisje dat anderen gauw over het hoofd zien.
    Hobby's: Fotograferen. Ze fotografeert van alles. Anderen, omgevingen, gebeurtenissen noem maar op. Alles wat haar aandacht trekt legt ze vast. Ze heeft een goed oog voor detail, en is daardoor ook erg goed in wat ze doet. Haar foto's aan anderen laten zien doet ze echter nooit. Daar is ze te onzeker voor.
    Uiterlijk:


    Ook qua uiterlijk valt Lauren niet bijzonder op. Ze is een mooi meisje om te zien, maar er is niet echt iets speciaals aan haar. Blond haar, blauwe ogen en weinig make-up. Lauren vind het best zo. Ze hoeft niet persè op te vallen.
    Extra: /
    Waarschuwen als we echt beginnen?: yesh (:

    Tadaa. orgineel. jaja heb ik net verzonnen haha. Misschien heb je hier iets meer aan? Als er wat verandert moet worden moet je het maar zeggen, ik ben aan het oppassen dus vul dit een beetje tussendoor in haha. xx'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 22:08 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Een bijrol, misschien een vriend van 1 van de jongens of de hoofdpersoon. You choose
    Volledige naam: Taylor Robert Landrock
    Leeftijd: 20: 15 Augustus 1991.
    Karakter: Vrij relaxt en erg sportief. Hij is echt een atleet en doet alles voor sport. Hij is niet snel op z'n teentjes getrapt, eerder het tegenovergestelde. Hij is echter erg gehecht aan zijn vrienden en wil die koste wat het kost beschermen.
    Hobby's: Zwemmen, rotsklimmen, hardlopen, basketbal, voetbal, tennis en hangen met zijn vrienden.
    Uiterlijk(het liefst met foto): Taylor Robert Landrock
    Extra: Hij kan zelf totaal geen instrumenten bespelen, maar hij is wel altijd erg geïnteresseerd geweest in muziek. Hij heeft een rustige vriendin die model is. Ze zien elkaar niet extreem veel, maar zijn als sinds zijn 14e samen. Zij is een jaar jonger dan hem ;).
    Waarschuwen als we echt beginnen?: Uhu, maar ik heb ook al een abo :).

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 0:31 ]


    Blub

    Rol: Kies jij maar, hoop dat je er iets aan hebt ;).
    Volledige naam: Noah William Jayme Bell
    Leeftijd: 17
    Karakter: Hij is een skater in de letterlijke betekenis van het woord. Hij skate veel en in zijn vrije tijd pingelt hij nog wat op zijn gitaar. Hij is eigenlijk een genie in muziek, maar dat komt vrijwel nooit naar buiten. Hij is een stille jongen die zich niet snel overgeeft aan nieuwe mensen. Het liefst is hij op zichzelf of bij zijn beste vriend. Hij is trots op zijn muzieknoten-tatoeage aan de binnenkant van zijn pols. Ze staan voor zijn moeder, zijn beste vriend, zijn jonge zusje die vroeg overleed en zijn andere jonge zusje. Zijn vader heeft hij nooit gekend, en die wil hij ook niet kennen. Hij spreekt plat-engels, niet zozeer Welsh maar zeker als mensen in Manchester praten. Sommige mensen vinden hem dan ook moeilijk te verstaan. Zijn zusje is eigenlijk zijn alles, het is een klein meisje van ongeveer 7/8 jaar. Hij doet alles om haar te beschermen.
    Hobby's: Skaten, gitaarspelen en zijn zusje vermaken. Verder gamed hij graag met z'n "vrienden".
    Uiterlijk(het liefst met foto): Noah William Jayme Bell
    Extra: Hij is een erg gevoelige jongen die nooit weet hoe hij zijn gevoelens moet uiten. Hij kropt het op en is daardoor behoorlijk verslavingsgevoelig. Hij wil het echter niet, want hij vind drugs vreselijk.
    Waarschuwen als we echt beginnen?: Uhu, maar ik heb al een abo :).


    Blub

    DarkSideXx schreef:
    Rol: Kies jij maar, hoop dat je er iets aan hebt ;).
    Volledige naam: Noah William Jayme Bell
    Leeftijd: 17
    Karakter: Hij is een skater in de letterlijke betekenis van het woord. Hij skate veel en in zijn vrije tijd pingelt hij nog wat op zijn gitaar. Hij is eigenlijk een genie in muziek, maar dat komt vrijwel nooit naar buiten. Hij is een stille jongen die zich niet snel overgeeft aan nieuwe mensen. Het liefst is hij op zichzelf of bij zijn beste vriend. Hij is trots op zijn muzieknoten-tatoeage aan de binnenkant van zijn pols. Ze staan voor zijn moeder, zijn beste vriend, zijn jonge zusje die vroeg overleed en zijn andere jonge zusje. Zijn vader heeft hij nooit gekend, en die wil hij ook niet kennen. Hij spreekt plat-engels, niet zozeer Welsh maar zeker als mensen in Manchester praten. Sommige mensen vinden hem dan ook moeilijk te verstaan. Zijn zusje is eigenlijk zijn alles, het is een klein meisje van ongeveer 7/8 jaar. Hij doet alles om haar te beschermen.
    Hobby's: Skaten, gitaarspelen en zijn zusje vermaken. Verder gamed hij graag met z'n "vrienden".
    Uiterlijk(het liefst met foto): Noah William Jayme Bell
    Extra: Hij is een erg gevoelige jongen die nooit weet hoe hij zijn gevoelens moet uiten. Hij kropt het op en is daardoor behoorlijk verslavingsgevoelig. Hij wil het echter niet, want hij vind drugs vreselijk.
    Waarschuwen als we echt beginnen?: Uhu, maar ik heb al een abo :).


    ow hé ik gebruik hem wel als vriend? maar zou ik een andere foto mogen zoeken?:$ want hij kijkt een beetje levenloos:$ xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol: Vriendin van een van de jongens
    Volledige naam: Amy Michelle Davids
    Leeftijd: 17
    Karakter: Amy Michelle is een uitgaand meisje, ze flirt graag en heeft vaak vriendjes. Ze is echter wel snel jaloers. Ze verschuilt zichzelf een beetje achter een bitchy masker en komt ook bitchy over op mensen die ze niet kent. Ze is vroeger gepest en hierdoor heeft ze een soort van masker opgezet en pas als je haar beter kent zal je merken dat ze een lief en best onzeker meisje is.
    Hobby's: Ze gaat graag uit met haar vriendinnen en ook shoppen en fotografie zijn grote hobbies van haar. Ze is hier dan ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een goede stem heeft en dat ze er iets mee moet doen maar hier is ze echter toch nog iets te verlegen voor.
    Uiterlijk(het liefst met foto):


    Extra: Amy woont samen met haar vader, moeder en oudere broer Mitch. Hij is erg beschermend over Amy. Ze is verslaafd aan eten en dit kan ze ook zonder aan te komen. Vooral pizza en snoep zijn haar favorieten. Amy had vroeger veel ruzie met haar ouders en andere familie en is erg opstandig geworden en begonnen met roken vanaf haar 14e.
    Waarschuwen als we echt beginnen?: JA.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zal nog wel een rol invullen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mag ik er nog een invullen? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Kies jij maar.
    Volledige naam: Megan Cecily Morgan. Megan. Word vaak 'Meg' genoemd. Soms word ze bij haar middel naam genoemd, maar dat gebeurd nauwelijks.
    Leeftijd: 20 jaar. geboren op twee februari 1990.
    Karakter:Megan heeft een eigen wil en wilt die graag bereiken. Als Megan iets wilt is de kans klein dat ze die ook niet krijgt. Misschien komt Megan tot sommige mensen heel erg bijdehand over, maar dat is ze totaal niet. Megan doet nooit alsof, ze zegt alles eerlijk en zal nooit over iets liegen. Ze zegt alles recht voor zijn raap en heeft een sterke mening. Megan heeft natuurlijk ook hele goede karakters. Ze is vooral erg goed in een geheim bewaren en houdt haar mond wel. Eigenlijk heeft Megan meer slechte eigenschappen dan goede. Zelf vind ze haar eigenschappen niet slecht en ze vind dat de rest daar maar mee moet dealen. Megan is wel een echte vriendin en komt sterk voor je op als je het moeilijk heeft. Ze heeft namelijk wel haar mondje klaar en als iemand een van haar vrienden uit scheld, dan regelt Megan het wel. Een echte vriendin dus, met een goede mening, die je kan vertrouwen en een grote mond tegen de haters.
    Hobby's: Megan houdt van opmaken en besteed de meeste tijd aan tijdschriften bestuderen en kleding uitknippen. Megan ziet er altijd mooi uit en heeft meestal wel een goede laag make-up op. Maar het is haar hobby en niemand kan daar iets aan doen. Ook houdt Megan van beroemde mensen achtervolgen tijdens hun tour. Ze volgt een bepaalde band dan heel het lang door en heeft altijd wel hun handtekening gehad.
    Uiterlijk(het liefst met foto):


    Abbey Lee
    Megan heeft een aparte gezicht. Ze heeft een apart hoofd, maar dat vinden de meeste mensen speciaal aan haar. Megan heeft prachtig haar. Ze heeft het vaak geverfd en doet er alles mee. Haar kapsel zit altijd anders. Megan heeft een aparte stijl. Meestal met een mooie bloem of strik in haar haar en kleurrijke kleding.
    Extra: Megan heeft veel vriendjes gehad. Maar kwam tot de conclusie dat daar de ware nog niet bij zat. Ze is gestopt met eindeloos zoeken en laat de mannen maar haar kant op komen.
    Waarschuwen als we echt beginnen?: Ik volg hem al :p

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:00 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Januharry schreef:
    Mag ik er nog een invullen? (:


    enjoy yourself! (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol: Kies zelf maar ;)
    Volledige naam: Wayne Joey Johnson
    Leeftijd: 22, geboren op 21 Januari 1989.
    Karakter: Zeer hyperactief en altijd bezig met het ontdekken van nieuwe beats. Hij is een rapper die zijn hele leven bezig is met nieuwe vormen van muziek te ontdekken. Hij is heel actief, een beetje ADHD-achtig op een grappige manier. Hij is ook erg klunzig en heeft totaal geen geluk in de liefde. Hij wordt onhandig in het bijzijn van vrouwen. Hij heeft een sophisticated stijl, erg netjes maar toch stoer. Hij is lief, en best grappig.
    Hobby's: Rappen, geweldige beats zoeken en zo veel mogelijk lol maken!
    Uiterlijk(het liefst met foto): Wayne Joey Johnson
    Extra: Hij is opgevoed door zijn vader, hij heeft z'n moeder nooit gekend.
    Waarschuwen als we echt beginnen?: Uhu, uhu, uhu!


    Blub

    curlybiatch schreef:
    (...)

    ow hé ik gebruik hem wel als vriend? maar zou ik een andere foto mogen zoeken?:$ want hij kijkt een beetje levenloos:$ xxx


    Ja natuurlijk! En ja, ik was zelf ook niet tevreden over deze foto xD, ik kon alleen geen andere vinden!


    Blub

    Rol: Kies zelf iets leuks uit ;)

    Volledige naam: Aileen Jessica Quill
    Leeftijd: 21: 3 Maart 1990

    Karakter: Ze is heel uitbundig in haar doen en laten, maar bedoeld het nooit fout. Ze is heel slim en heeft ook zit op de universiteit. Ze doet aan modellenwerk als bijbaan, want anders kan ze het geld voor de studie niet betalen. Ze studeert Psychologie en doet aan Fitness, hardlopen, dansen en zwemmen. Geen lat ligt voor haar te hoog. Ze is een echte streber.

    Hobby's: Sporten en sporten en feesten. En vooral zorgen dat ze haar studie kan voltooien!
    Uiterlijk(het liefst met foto): Aileen Jessica Quill

    Extra: Ze vind het moeilijk zichzelf bloot te geven aan mensen, daarom is ze soms best verlegen. Maar doordat ze vrij hard praat en gemakkelijk aangesproken wordt valt dat nooit op.

    Waarschuwen als we echt beginnen?: Heb al een abo ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:29 ]


    Blub

    AAH wat lief dat je een foto van mijn tumblr pikt !(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.