• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:28 ]

    Gruay schreef:
    Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. ;3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn moeder is best wel erg, in het begin was ze heel erg aan het kijken wat ik hier deed, maar nu is ze iets losser. Verder als ik een smsje krijg en mijn telefoon ligt daar gaat ze mijn smsje lezen :'S Ze heeft er zelfs een zonder te antwoorden verwijderd :'S
    Ik ben blij als ik uit huis mag =.=


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    totaal geen last van. mijn moeder boeit het geen ene ruk wat ik uitvoer op het internet. ik mag wat dat betreft doen wat ik wil en zelfs met het meeten van internetvrienden heeft ze geen problemen c:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    dance4ever schreef:
    Heel erg, k lieg er ontzettend veel over tegen mn ma:Y) Niks tegen te doen, ze zal toch altijd blijven geloven dat IEDEREEN achter dit soort sites pedo's zijn.


    26 - 02 - '16

    >iets intypen op google
    >MET WIE ZIT JE TE CHATTEN JE MOET NIET MET IEDEREEN CHATTEN, IEDEREEN IS EEN PEDOFIEL OP HET INTERNET.

    >iets typen op een forum
    >MET WIE ZIT JE TE CHATTEN JE MOET NIET MET IEDEREEN CHATTEN, IEDEREEN IS EEN PEDOFIEL OP HET INTERNET.

    >wachtwoord op computer die mijn moeder niet weet
    >WAAROM ZIT ER EEN WACHTWOORD OP JE COMPUTER, VERBERG JE IETS VAN MIJ OFZO

    >huiswerk wat ik nog niet hoef te doen
    >GA JE HUISWERK MAKEN, JE MOET X EN Y DEZE VRIJDAG AL AF HEBBEN

    Laat me eens een keer met rust, Jezus.

    Mwah, bij mij valt het opzich wel mee. 8D Mijn ouders zijn best wel vrij wat betreft internet, alleen blijft mijn vader soms erg lang bij mijn computer staan als ik iets aan het doen ben en dat is nogal irritant soms. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Yurippe schreef:
    >iets intypen op google
    >MET WIE ZIT JE TE CHATTEN JE MOET NIET MET IEDEREEN CHATTEN, IEDEREEN IS EEN PEDOFIEL OP HET INTERNET.

    >iets typen op een forum
    >MET WIE ZIT JE TE CHATTEN JE MOET NIET MET IEDEREEN CHATTEN, IEDEREEN IS EEN PEDOFIEL OP HET INTERNET.

    >wachtwoord op computer die mijn moeder niet weet
    >WAAROM ZIT ER EEN WACHTWOORD OP JE COMPUTER, VERBERG JE IETS VAN MIJ OFZO

    >huiswerk wat ik nog niet hoef te doen
    >GA JE HUISWERK MAKEN, JE MOET X EN Y DEZE VRIJDAG AL AF HEBBEN

    Laat me eens een keer met rust, Jezus.


    ^^ dit
    en ik mag niet meer op Facebook vanwege dat 'virus' daar, en nu staat mijn pa bijna constant achter mij mij te controleren


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Yurippe schreef:
    >iets intypen op google
    >MET WIE ZIT JE TE CHATTEN JE MOET NIET MET IEDEREEN CHATTEN, IEDEREEN IS EEN PEDOFIEL OP HET INTERNET.

    >iets typen op een forum
    >MET WIE ZIT JE TE CHATTEN JE MOET NIET MET IEDEREEN CHATTEN, IEDEREEN IS EEN PEDOFIEL OP HET INTERNET.

    >wachtwoord op computer die mijn moeder niet weet
    >WAAROM ZIT ER EEN WACHTWOORD OP JE COMPUTER, VERBERG JE IETS VAN MIJ OFZO

    >huiswerk wat ik nog niet hoef te doen
    >GA JE HUISWERK MAKEN, JE MOET X EN Y DEZE VRIJDAG AL AF HEBBEN

    Laat me eens een keer met rust, Jezus.


    Dat is bij mij ook zo erg zo :')


    26 - 02 - '16

    jep, herkenbaar. mijn moeder weet wat quizlet is en roept regelmatig als we iets anders moeten doen, 'stop met quizlet!' en dan roep ik heel vaak 'dit nog even uit lezen!' en dan weet ze dat ik weer eens aan het lezen ben. ze heeft zelfs een verhaal van me zusje een stukje gelezen die hier staat. ze kijkt ook gewoon heel vaak mee over me schouders als ze bijv. langs loopt.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ontdekte Quizlet toen ik net 12 was en toen zat mijn moeder er ook heel de tijd over te zeuren. Ik mocht op een gegeven moment niet eens meer op de site, maar dat deed ik stiekem toch. Nu ben ik 16 en heeft mijn moeder het losgelaten en maakt het haar niet meer uit haha. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik denk dat het wel minder wordt naarmate je ouder wordt.


    Caution first, always.

    Thankful schreef:
    Nee, bij mij is het juist mijn vader die te erg de controle over mij wilt hebben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Idd, herkenbaar ><


    =

    Mijn ouders weten dat ik op Quizlet zit, maar vertrouwen me voor 100% en gaan me niet checken ofzo ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fayan schreef:
    Nee, niet echt last van. Mijn ouders weten gewoon van Quizlet en dat ik schrijf. Maar ik laat ze trouwens niet mijn verhalen lezen, no way.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kreeg eens een brief uit Slovenië, van een Twitter vriendin :') toen kreeg ik het wel op men dak XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.