• hoihoi, ik zoek dus een titel voor een Harry loverstory.

    Het gaat over een meisje, Amy, dat mishandeld is door haar vader. Ze is niet een meisje dat als 'normaal' gezien kan worden, ze is een buitenstaander.
    Op een dag besluit ze naar Londen te gaan om een poosje bij een vriend van haar te gaan wonen. In de trein er naartoe komt ze een jongen tegen, die hopeloos verliefd op haar wordt. Na de treinrit scheidden hun wegen en ze hoorde nooit meer wat van hem. Tot ze erachter komt dat die vriend van haar de jongen, die dus Harry is, kent. Ze komt weer in contact met hem en hij doet er alles aan om haar zijn liefde te bewijzen.
    Maar zal ze ooit weer iemand kunnen liefhebben?

    I know, I know, het is nogal standaard en behoorlijk cliché, maargoed.. Heeft iemand een idee voor een Engelse titel? let me know, x

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:43 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    'Able to love again'?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    fallen in love?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    danku danku, maar het is niet echt het soort titel dat ik zoek, er mag namelijk best een beetje humor in zitten ;)


    I solemny swear I'm up to no good.

    "laughing about youre love"


    MissCookie loves you all

    "My name is Harry. No, not the Potter-dude."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    "My name is Harry. No, not the Potter-dude."

    die is stoer ;) nog meer ideetjes? ;$


    I solemny swear I'm up to no good.

    To make you feel my love
    Everlasting love
    I'm really not that special

    Of... als je de titel een soort romantische-komedie-effect wil geven, dan moet je een klein detail uit het verhaal nemen en dat verwerken in de titel. Bijvoorbeeld het meisje houdt van vingerloze handschoenen en de jongen van groene truien, dan kan de titel worden: "Fingerless gloves and green sweatshirts". Weet ik veel. Zoiets. :P Snap je?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    harry's love?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Awesomecake schreef:
    To make you feel my love
    Everlasting love
    I'm really not that special

    Of... als je de titel een soort romantische-komedie-effect wil geven, dan moet je een klein detail uit het verhaal nemen en dat verwerken in de titel. Bijvoorbeeld het meisje houdt van vingerloze handschoenen en de jongen van groene truien, dan kan de titel worden: "Fingerless gloves and green sweatshirts". Weet ik veel. Zoiets. :P Snap je?


    thanks, hier heb ik heel veel aan ;D


    I solemny swear I'm up to no good.

    Gotta love ya


    Firm believer of all that is magic