• Naam: Dirkje

    Leeftijd: 15 jaar

    Woonplaats: Wellseind

    Kort iets over mezelf: Hé daar! Mijn naam is Dirkje en vijftien jaar geleden ben ik op de wereld gezet. Volgens mijn ouders verzon ik al verhaaltjes toen ik een peuter was, en speelde ik het na met mijn handen. Mijn linkerhand was dan de ene hoofdpersoon en mijn rechterhand de andere. Ik denk dat mijn passie voor schrijven daar is begonnen. Verhaaltjes opschrijven, deed ik al toen ik een jaar of acht, negen was. Mijn verhaaltjes waren vrij dramatisch (met kinderen die uit het raam vielen en dergelijke) en zeker niet goed, maar het was een begin. Sinds de brugklas ben ik begonnen met het schrijven van grote verhalen en ondertussen ben ik bezig met mijn derde, grote verhaal. Ik schrijf voornamelijk fantasy en ben dan ook gefascineerd door alles wat met fantasy te maken heeft. Ik ben dol op boeken als The Hunger Games, Gone, The Lord of the Rings, Eragon, en veel meer. Ook ben ik dol op anime en manga. Naast fantasy en schrijven, houd ik ook heel erg van muziek. Mijn favoriete bands zijn o.a. Muse, Coldplay, Keane, Snow Patrol, Saybia, Radiohead en nog veel meer. De inspiratie voor mijn verhalen haal ik heel erg uit de muziek van deze bands.

    Stand alones:
    Dromen zijn bedrog
    Paars
    Veertien jaar
    Life is all about making choices
    Perfectie
    Geen woord
    De stelling van Pythagoras
    Puk

    Fanfictions:
    None, ik schrijf geen fanfictie. (:

    Onbekende personen:
    De Wens [afgerond]
    Elfentranen [tijdelijk gepauzeerd]

    Lopend verhaal:
    Het Doolhof


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)