• Naam: Michelle

    Leeftijd: Geboren op 11 Januari 1997, 15 jaar dus (:

    Woonplaats: In het saaaaie Lelystad

    Kort iets over mezelf: Het spreekt voorzich, maar toch; ik ben dol op schrijven. Ik zeg niet dat ik er fantastisch in ben, maar ik vind het heerlijk om in mijn vrije tijd mijn fantasie even in de vrije loop te laten gaan. Ook lezen vind ik leuk om te doen. Op de basisschool was ook één van de eersten die goed kon lezen in groep 3/4, en sindsdien doe ik niks anders. Voornamelijk de boeken van J.K.Rowling, Stephenie meyer, Suzanne Collins en Lauren Kate vind ik mooi/leuk. Daarnaast vind ik het ook wel tof om te tekenen en te koken. Op een luie dag wil ik ook wel eens een film kijken. Meestal zijn dat horror films, ghehe. :Y) Oh, en ik kan niet leven zonder muziek. Ik luister eigenlijk van alles wel, maar het vaakst naar Eminem, Stone Sour, en Nirvana. Ehm. Nja.

    Stories

    Fanfiction: The girl with no choice |DM| lopend

    Non-fanfiction: The never ended lopend

    Nog niet zoveel inderdaad, maar als ik meerdere tegelijk ga schrijven haal ik alles door elkaar, dat weet ik nu al :'D Terwijl ik overloop van inspiratie. Achjaaaa.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''