• © RPGrechten van BlazeRazie/Blaze.

‘Het hele verhaal.’

Vroeger was het land één geheel. Er was constant vrede. Iedereen was vrienden en zag elkaar als familie. Ook de drakenkrijgers. Zij waren beste vrienden, en een geweldig bestuur. Totdat één van de leiders wilde dat er een apart deel voor elke soort werd gemaakt. Daar waren de anderen het niet mee eens. Zo begon er ruzie uit te breken. De helft van het bestuur was daar mee eens, en zo ook een deel van het land. Toen werd er een streep getrokken. De helft werd gesplitst in het slechte deel, en de andere in het goede deel. Tot de dag van vandaag hebben ze een genadeloze ruzie met elkaar.

‘Inleiding.’

In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…

‘Regels.’

~ Niet schelden.
    ~ Bij OOC (Out-of-Character) haakjes: []-{}-().
    ~ Geen ruzie OOC.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Draken mogen vrienden zijn.
    ~ Als je drakenkrijger bent, moet je je draak én je persoon spelen.
    ~ Reserveringen lopen na 48 uur af.
    ~ Als je niet meld dat je afwezig bent en dat buiten 48 uur, dan ben je je rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.

‘Rollen.’

“Goede kant.”

“Drakenkrijgers ~ Veertig.”

~ Chaylee Danguon ~ Twelve~ Alle elementen draak, Mason ~ BlazeRazie
    ~ Finian Carter ~ Twenty-Three ~ Shaduwdraak (?), Aido ~ Bigheart

“Dorpelingen.”

~ Sqippleton Harreauson ~ Fifteen ~ InOblivion
    ~ Putrida Flos ~ Aight ~ InOblivion
    ~

“Elven ~ Twintig.”

~ Aluma ~ Seventeen ~ WhitePigeon
    ~ Phoeboe ~ Twenty-Seven ~ Geneeskrachten ~ amazaynn
    ~ Rosette Valentine ~ Twenty-Three ~ Route veranderen, zien of mensen goed of slecht zijn ~ Zialled

“Slechte kant.”

“Drakenkrijgers ~ Veertig.”

~ Pandora Fowl ~ Twenty ~ Waterdraak, Crystalised ~ thePineapple
    ~ Syenna Lester ~ Twenty ~ Vuurdraak, Phoebe ~ CookAholic

‘Topics.’

Rollentopic.

‘Where Begin.’

We beginnen bij dat iedereen zijn of haar draak opvoed, elkaar leert kennen, oefenen, etc.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:22 ]

Weird is Wonderful.

Chaylee Danguon ' Alle elementendraak; Mason
    Ik liep met Mason naast me over de bergen en spioneerde vanaf de top naar de andere helft van het land. Misschien zou ik hun tecknieken kunnen overnemen om het tegen hen te gebruiken. Maar zulke goede ogen had ik ook weer niet. Maar Mason wel.

Weird is Wonderful.

Finian Carter - Ijsdraak; Aido :
    Ik stond voor de schuur terwijl ik mijn training voort zetten met mijn dolken. '1, 2 uithaal' mompelde ik in mezelf terwijl mijn ademhaling al zwaarder werd. Al snel liet ik een dolk vallen en hoorde ik een zwaar vreemd gegrinnik uit de schuur komen. 'Aido, dit is niet grappig' mompelde ik terwijl hij zijn kop uit de schuur stak en een vreemd soort glimlach rond zijn mond speelde.

Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

Er was vast niets te zien. Ik sprong op Masons rug en vloog met hem naar het dorp, waar ik met een harde plof landde. Ik liep hem weer krimpen tot hij op mijn schouder kon komen, en liep een schuurtje binnen. Daar was iemand met dolken aan het gooien.
    'Lukt het wel?' vroeg ik fronsend.

Weird is Wonderful.

Finian Carter - Ijsdraak; Aido :
    Ik keek op toen er een meisje bij me in de buurt landen en knikte. 'Jawel, Heb mijn dag niet denk ik. Normaal gaat het veel beter' zei ik met een korte lach. Normaal wel dan? Het was de sarcastische ondertoon van Aido die in mijn hoofd klonk. Ik draaide met mijn ogen en keek vervolgens naar het meisje en haar draak.

Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

Pandora Fowl ' Waterdraak; Crystallized
    Ik voelde de wind door mijn haren en ik opende even mijn ogen. Ik genoot van het uitzicht onder me en keek naar Syenna die naast me vloog. Ik sloot mijn ogen weer en liet mijn draak een duikvlucht maken. Syenna en ik zochten weer een plaats om tijdelijk te wonen. We waren typische 'travellers'. We reisden van plaats naar plaats en hadden geen vast huis. Ik vond het best zo. We hadden ons al lang geleden afgescheiden van anderen. We vlogen nu over een woud en speurden de bomen af, zoekend naar een open plek. Gisteravond hadden we nog doorgebracht in een herberg. Het ging redelijk, tot onze draken ineens zin kregen om een tochtje door de stad te maken. Ik zakte weer een stukje naar beneden en zag een stuk verder een goede open plek waar we zouden kunnen landen.

Cookies!

Syenna Lester ' Vuurdraak; Phoebe

Pandora en ik keken elkaar even aan en maakten toen een duikvlucht. Pandora liet haar draak Crystallized nog wat meer zakken en ze wees naar een open plek. Ik knikte dat ik het begreep en we lieten onze draken geleidelijk dalen. Uiteindelijk landden we op de open plek. Ik liet mijn ogen snel rondgaan en was tevreden; er was een klein beekje en er waren genoeg vruchtenbomen. Hier zouden we het wel even uithouden. Mensen dachten zo vaak dat het donker en grauw zou zijn in het 'slechte' land, maar dat sloeg nergens op. Ik vond het hier in elk geval heerlijk, en Phoebe ook. Ik pakte wat stukken hout, stapelde ze op en stak mijn handen uit. Even concentreerde ik me en toen schoten er plotseling vlammen uit de brandstapel.
    'Pandora, zorg jij voor een watervoorraad?'

Hope. It's the only thing stronger than fear.

Pandora Fowl
    Ik knikte en draaide me om naar mijn draak. Hij keek me begrijpend aan en terwijl ik de waterzakken ophield liet hij ze vollopen. Ik keek even omhoog en zag de bergtoppen van de grote bergketens van het "goede" land. Ik noemde het eigenlijk geen "goed" land, maar het slechte land. Dat was omdat er eigenlijk geen goed of slecht bestond. Er bestaan aarden. Iedereen heeft een verschillende aard en mijn kennelijk "slechte" aard is goed voor mij. Het klinkt ingewikkeld, maar in mijn hoofd is het een helder idee. Ik leg de waterzakken bij een boom en plof neer.
    'Zo meteen dan maar gaan jagen?' Stel ik voor.

Cookies!

Syenna Lester
    'Zo meteen dan maar gaan jagen?' stelt Pandora voor.
    'Goed idee. Er is hier een beekje, dus er moet veel wild zitten.'
    Ik sta op en loop naar Phoebe. Ik fluit het deuntje waardoor Phoebe naar me toe komt. In de tas die aan haar zadel hangt zit mijn boog. Ik pak hem eruit en loop terug naar Pandora. 'Met of zonder draak jagen? Een keer zonder is ook leuk, dan wordt het nog een uitdaging.'

Aluma Chakiro

Toen ik wakker werd, zag ik tussen een spleetje van het gordijn dat het sneeuwde. Kleine vlokjes dwarrelden naar beneden. Ik stapte uit mijn hemelbed, dat versierd was met blauwe, glimmende vogeltjes. Mijn zus wist immers dat ik van vogels hield. Toen ik nog half slapend naar beneden ging, zag ik vrolijke kinderen die buiten speelden in de sneeuw. Was er maar vrede in het land, nou ja, in het land, was er maar vrede in het oorspronkelijke land, dacht ik. Bah, wat een ingewikkeld gedoe allemaal. Toen ik me had aangekleed en mijn lange haren had geborsteld, besloot ik maar een stukje te gaan wandelen.

A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

Pandora Fowl
    Ik grijns en stem in met het plan. Ik kom overeind en pak een tas die aan de flank van mijn draak hing. Ik stak mijn hand erin en pakte mijn messen. Ik stak ze in hun houders aan mijn riem en benen.
    'We kunnen.' Zeg ik en Syenna verdwijnt gelijk tussen de bomen. Ik ren haar achterna en heb al twee messen in mijn handen. Ik snel tussen de bomen door en spits mijn oren om te horen of er nog groot wild zit.

Cookies!

'Ik heb altijd mijn dag,' zei ik en ik pakte mijn pijl en boog. Daarna spande ik hem naar de muur, en schoot. De pijl kwam precies in het kleinste rondje wat ervoor gemaakt was.
    'Kijk,' zei ik en ik grinnikte even.

Weird is Wonderful.

Halverwege het wandelen, zag ik de grens van ''Het slechte land''. Ik keek er even naar. Zonder aarzelen liep ik naar ''het slechte land'', en zag dat het er eigenlijk niet zo donker en depressief was, zoals andere dorpelingen zeiden. Ik keek achterover mijn schouder en zag tot mijn grootste schrik dat er een schim op me afkwam.

Syenna Lester

We rennen door de bomen. Abrubt stop ik en ik geef een rukje aan Pandora's arm. Er zijn duidelijke sporen van een hert te zien. Ik grijns, dit gaat leuk worden. Ik volg het spoor behoedzaam. Dan zie ik hem staan. Het is een groot mannetje, en hij heeft niks door. We duiken achter een bosje. Ik span mijn boog. 'Klaar?' vraag ik aan Pandora.

Pandora Fowl
    Syenna spant haar boog, maar mijn aandacht was al bij iets anders. Ik knijp mijn ogen samen en zie iets staan. Een elf! Ik por Syenna in haar zei en ze draait zich om.

Cookies!

Aluma Chakiro

Ik keek recht in Pandora's ogen. Ik verborg mijn gezicht onder mijn bruine haren, maar dat had toch geen nut meer. Kom op zeg, niet zo verlegen!, dacht ik bij mezelf. Ik keek voorzichtig wie het waren. Ze zagen er wel vriendelijk uit.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:24 ]